Gå til innhold

Sikkert verdens teiteste sp.mål..Men skal til syden på mandag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg og sambo skal ha me oss veldig lite klær, så tenkte vi og pakke i en koffert. Men så sier en venninne av meg at man MÅ har 1 koffert hver..Forstår ikke det helt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel mer venninna di som er teit, hvorfor skal man ha en koffert hver?

Pakk som du vil du, men max 20 kg pr pers ;)

Skrevet

Noen flyselskap (husker ikke hvilke) praktiserer at man må betale for kolli (altså antall kofferter/enheter utenom håndbagasje). Og noen der igjen har en regel om at man må betale for en kolli per pers uansett om man har med eller ikke - siden de har så billige billetter.. Men det kan du jo sjekke opp med flyselskapet du skal fly med.

(det er kolli det heter, er det ikke? Ordet så så innmari rart ut når jeg skrev det flere ganger!) Merkelige greier :P

Ikke ta mitt ord for dette uten å sjekke da - jeg mener og ha hørt det var sånn. Men er ingen superreiser selv, så tar lite fly :)

Skrevet

Kanskje du kjøper et par ting med deg fra syden og da kan det være greit å ha egen koffert også;p

Skrevet

Det er 20 kg per kolli bagasje. Jeg hadde booket 40 kg bagasje, og hadde en koffert på 33 kg og en på 8. Da måtte jeg betale for 13 kilo overvekt grunnet at det var max 20 kg per kolli. Hel idiotisk spør du meg!!! Fikk til svar at dette var pga at bakkepersonell ikke skulle løfte så tunge kolli...

Så hvis jeg var deg ville jeg pakket i 2 kolli! + vi damer shopper alltid og kommer som regel hjem med mer bagasje enn da vi dro :)

Skrevet

Har ringt til apollo nå :) Går helt fint og pakke i en koffert :) Grunnen til at vi bare pakker i en koffert er pga jeg skal kjøpe meg ny der nede :) Er mye billigere og kjøpe koffert der, en her i Norge :)

Skal kjøpe meg MYE klær..Gleder meg som en lite unge ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...