Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Det tok noen år det gitt og IF er vel det forsikringselskapet som har priset seg mest ut av markedet de siste årene?! Men han var villig til å gå gjennom alle forsikringer og gi oss et tilbud så da blir det egentlig spennende å se om de kan matche det vi har i dag hehehehe eller det vil si gi oss et bedre tilbud:) Ga han nummeret til mannen jeg så slapp jeg forholde meg noe mere til det.....
Gjest irismor Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Vi fikk også et tilbud fra IF men de kune ikke matche det vi allerede har fra gjensidige.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Nei regner nok med det i vårt tilfelle også.... er en grunn til at vi byttet for x-antall år siden = Pris. Dengangen skulle de ha like mye for vår ene bil som alle eiendelene våre i Vesta.
1881 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 IF er svindyrt i forhold til det vi har av forsikringer hos gjensidige så her lønner det seg i alle fall ikke.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Det gjorde IF på oss også. Gikk fra 20 lapper i året til 13 lapper. Nå som vi har solgt motorsykkelen betaler vi drøye 6 tusen i året. Og det er for bil, innbo og helårs reiseforsikring. Det er INGEN som klarer å matche den prisen som vi har oss IF nå!! Ingen er i nærheten en gang og jeg har forhørt meg flere steder.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Vi har også fått tilbud fra if nå, banken min holder på å regne på om hun kan matche tilbudet. Håper de kan det. Har ikke særlig lyst å bytte, da vi har alt annet-kontoer og slikt i sparebank 1.
snartmammapåny Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Bare et lite tips, pass på at du får like vilkår som du har nå, eller iallefall gode vilkår som du er fornøyd med. Hørte om noen som hadde fått et kjempe tilbud hos If, der var det kjempe høy egenandel og svært dårlige vilkår. Så da var ikke tilbudet så bra alikevell, selv om prisen virket super... :S Ikke sikkert det blir slik hos dere da, men tenkte det var bra å nevne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå