Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rast opp i vekt i det siste..:(

Veide 65 før svangerskap, og sist kontroll ble jeg veid til 81.

Er i uke 35 + 4

Håper dette fort vil forsvinne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

36+5 og 10-12 kg. opp. Litt usikker siden vekten til jordmor ikke fungerte helt sist og vi ikke har vekt hjemme. Hadde gått fra 63 til 73 til uke 28, samme i uke 32, og ikke så mye mer nå. Regner med det kommer en del de neste ukene, det er tross alt flere enn meg som skal legge på seg frem til termin :)

Skrevet

Uke 35, gått opp 12 kg. Veide 54, nå 66.

Skrevet

Æ e i uke 37+2, veide 53kg før, nu e æ oppe i 75kg.... Så håpa d ikkje bli så mye mere....

Skrevet

Uke 40 + 1

Veide 83 når jeg ble gravid, veier 83,2 nå (veide meg i går)....

Hadde hyperemesis i begynnelsen og mistet 8 kg på 4 uker. Kan fortsatt bruke en del av buksene mine, får bare ikke igjen knappene. Magen er i toppen av det grønne feltet, så jeg har bare lagt på meg på magen faktisk. *puh*

Skrevet

Veldig individuelt dette med vekt ja.

Jeg har gátt opp 8kg pá mine 31+0 uker, sá nok av til til á legge pá meg mer! Synes det har lagt seg litt mer pá rumpe og lár enn pá magen men men...koser meg!

Skrevet

RETTELSE!!!!

Uke: 35

Veide: 50 kg

Veier: 66 kg :P

viktig med den ene kiloen :P

Skrevet

Jeg gikk ned 3 kg da jeg var kvalm de foerste mnd, og gikk de opp igjen. Saa gikk jeg opp 3 kg etterhvert og naa er disse ogsaa borte. Saa jeg er der jeg var da jeg begynte jeg, og det er greit, fordi jeg er overvektig og spiser godt og har trent godt dette svangerskapet. Minst 5 maaltider daglig og babyen vokser fint den. =o)

Skrevet

Veide 66 kg før jeg blei gravid, 68 på første kontroll. Er nå oppe i 77kg. Opp 11 kg..

Skrevet

Uke 38 og +16 kilo...

Skrevet

Uke 28 nå.

Veide 55kg før og nå er jeg 64...

Skrevet

32+2 nå og har lagt på meg 11kg :) Fra 61 til 72.

Skrevet

uke 39 i morgen,

veide 61

veier 68.

kommer meg ikke opp i vekt :(

men magen vokser da, kunne vært greit og hatt litt og gå på når ammingen starter.. menmen..

Skrevet

uke 39 + 5

veide 58 kg før æ blei gravid, nu e vekta på 74 kg.

Sikkert spist litt mere av å til,men man ser ikke på kroppen at det e kommet så mange kg ekstra.selv om man e litt mere rund i både ansiktet å overkroppen.

Skrevet

Uke 34. veide 57 kg før gravid, 73 kg nå.

Skrevet

38+5 og gått opp 13-14 kg, fra 65 til 78-79 kg...

Skrevet

veide 60, 39+5 i dag å veier hele gode 82 kilo!!!

Slår alle her vaffal

Skrevet

er i uke 33+2 veide 65

Veier nå 74,bare lagt på meg 9 kilo fram til nå

Skrevet

jeg er i uke 32+ 4, og var 74 før graviditet, og er oppi 85-86 kg nå. ergo 12 kilo opp. sitter mye godt på baken, hoftene og ryggen!

Skrevet

Uke 39+1, så termin om 8 dager. Veide 63kg før graviditet og 80kg nå. Håper jeg klarer å ta av meg kiloene raskt igjen.

Skrevet

Uke 35

før: 68

nå: 83

= 15 kg

Har ikke trent i svangerskapet pga svingende blodsukker (diabetes), men jeg er ikke bekymret i det hele tatt. Så fort det blir litt trening og masse trilling + amming (håper jeg da ;)) så kommer nok disse kiloene av igjen. Frem til da så koser jeg meg med nøtter og frukt!

Skrevet

er i uke 30 nå, har gått fra 65 kg til 72 kg:)

Skrevet

Hei hei!

Veide 63 til å begynne med, nå veier jeg 74 kg. Begynner på uke 36 i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...