phantomet Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Nå er jeg igang med nedtellingen for fullt. Sjelden har jeg vært mer klar for å bli en mnd eldre enn jeg er nå... Denne siste tiden før T&T kommer er mildt sagt tung, og jeg sliter med motivasjonen for å vagge rundt her i 4 uker til... Kroppen sier ihvertfall tydelig ifra at nå er det ikke mer energi å gå på. Jeg sitter/ligger store deler av dagen, og når jeg prøver meg på stunt ala dusjing eller fylling av en vaskemaskin...så kaster jeg opp. Og jeg som håpet at jeg skulle slippe unna det på tampen av svangerskapet... :/ Phantom-mannen er suveren. Han ordner med gutta, fikser middager, støvsuger og rydder etter beste evne, samt sjonglerer med jobben på nattes tid for å rekke over alt. I dette øyeblikket er han på vei for å hente Måka litt tidligere hos dagmammaen, siden hun for nte gang skal til legen...for innbilt et eller annet..(bare 8 dager igjen i hennes forvaring. HURRA!) Tror det meste er klart for invasjonen fra tvillingene, foruten at byggeprosjektet av babysengen har gått i stå... Måka skulle nemlig hjelpe pappa å sette sammen sengen, og plutselig måtte han bare prøve om det var mulig å bruke sengebunnen som stige...med det resultatet at en eller flere pinner knakk... Phantom-mannen mener han skal få fikset problemet, men han vegrer seg for han har for lenge siden lagt denne upraktiske sengen for hat...*ler' Har planer om å klare å delta på treffet imorgen hos Maud. Tror nemlig at det vil være perfekt oppladning og en svært hyggelig avveksling fra kjedsomheten i ro i phantom-hulen.
Mariamin Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Nå er det ikke lenge igjen altså!!!!! Men den siste ventetiden kan være et hærk.. Jeg kan bare forestille meg hvordan det er å ha 2 stk store babyer inni magen:-)) Tenk, om en liten stund kan du kose deg med T&T. Selvfølgelig må sengebunnen til babyene testes ut som stige. Kan tro den var fristende når den sikkert stod på høykant.. Kos deg hos Maud i morgen og husk å ta det med ro:o)
Maud Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg skjønner at det skorter på motivasjonen nå. Dette svangerskapet har jo vært tungt hele tiden bortsett fra noen få uker... Jeg synes du er flink og er imponert over at humøret holdes oppe i stor grad! Hvis du orker å karre deg ut i bilen skal jeg reservere hele sofaen til deg. Det å få litt avveksling kan sikkert vært lurt :-)
Trollmora Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 4 små uker-tenk nå er du snart ferdig! Ta det med ro og finn hvile på sofaen. Nå trenger du hverken vanne planter (Fyameg) eller finne på andre ting enn å la T&T vokse og gro der inne ) Stor oppmuntringsklæm fra
frøydis m/ 4 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Ååååå skjønner at nedtellingen er i full gang! Håper du får hvile. Godt at Phantom-mannen er så god! Sender en stor bøtte med tålmodighet til deg :-)
bustebartepin Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Heier litt på deg også jeg; heia phantomet gå nå på, spark dem i rompa og vær litt rå!! Den var en klassiker når vi hadde fotballkamp mot naboskolen for hundre år siden men jeg innser at den ikke passer heelt; hvem skal du sparke i rompa da? Har det; dagmamman og masesvigerfar fortjener et realt tupp!! Snaaart ferdig nå, bare om å gjøre å sjangle seg inn til målstreken, heia heia!!!
Ronja65 Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Godt at det nærmer seg. Synes du er flink som greier dette så fint:-). Jobbet med B her om dagen og sporte henne om hun hadde hørt noe fra deg. Det hadde hun. Så koselig:-):-)
coscos Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Hei phantomet! Koselig å se deg igjen på treffet i dag. Du ser utrolig sprek ut, til å ha to i magen, og bare 28 dager igjen! Godt å høre om den fine mannen din som stiller opp slik, og at dere har det meste på plass. Man vet jo aldri om de kanskje kommer tidligere, og da er det godt å vite at alt det praktiske er fikset. Du, dersom du trenger litt kaker til barselbesøkene dine, så si ifra. Jeg synes det er morsomt å bake, så kan godt hjelpe til.
Mamma@work Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Hei Phantomet, Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være med to inni der. Lykke til med innspurten de siste ukene.
phantomet Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2008 Så hyggelig å tilby deg coscos.. Men jeg tenker at ingen forventer slik veldig traktering...med den ungeflokken som er her, er besøkende sikkert glade for et glass vann...*ler*
coscos Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Vet du, jeg fikk også høre det, at ingen forventet noen oppvartning når de kom på barselbesøk, (nå fikk jo jeg bare en da). Likevel, det var ingen som hadde med noe selv, og alle ble veldig glade da det ble servert litt til kaffen (tror nok egentlig de hadde regnet med det...). Hvis du har plass i fryseren, så er det kjekt å ha litt på lager. Ellers, så kan du jo ha noen dråper med saft i vannet, da ser det i hvertfall litt eksotisk ut :-)
phantomet Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. juni 2008 Om du har lyst å bake noe coscos...eller du likevel svinger deg rundt i et eller annet bakeprosjekt så sier jeg selvfølgelig ikke neitakk...*ler* Men du trenger ikke å ta deg masse bry.. Plass i fryseren har vi ihvertfall...lenge siden det har vært hamstringstur til Sverige her i gården...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå