Gå til innhold

Lynet knerta pc`n vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lynet slo ned i huset vårt på søndag og knerta pc og telefon, mannen var ute og fikk både støt og blåmerker!!!!!

Heldig nå at jeg ikke ble enke gitt.

Alltid elsket sånn vær, men nå holder jeg meg inne heretter!

Huff, skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å huff, så skummelt:( Og jeg som er livredd lyn fra før.... Var du inne når det slo ned eller?

Skrevet

Jeg satt på stua med alle ungene og så på tv da det smalt.

Var et helt enormt lys fra kjøkkenet, ungene ble livredde!

Ble litt mindre glad i lyn jeg også nå gitt, stakkars mannen har vondt nå ja!

Skrevet

Han var ute, sto 3 meter fra jordspydet, anbefales ikke!!!!!

Skrevet

Åh, det hørtes fryktelig skummelt ut:( Da tror jeg virkelig jeg hadde klikket, jeg Er jo helt vettaskremt som det er og har aldri opplevd lynet så nært....

Men jeg er snar å trekke ut div kontakter om jeg merker/ er hjemme når tordenvær er i anmarsj.

Bra det gikk bra med mannen din og dere da, selv om han fikk vondt:)

Skrevet

Skal nok være mer våken neste gang, men det kom utrolig fort! Hadde nok ikke rukket å trekke ut noen ting, plutselig bare smalt det.

Har opplevd det nære tidligere, da luktet det elektrisk brann og krutt etterpå, kraftige saker! Nå ble det heldigvis ikke brann da, selv om modemet smeltet!

Skrevet

Han bør dra til legevakt om han er truffet av lynet. Hjertet kan gå utav rytmen,så jeg ville sjekket det,var jeg han.

En god idè er å alltid dra ut kontakten til PC og TV, når det lyner som verst. Har hatt lynet slå rett inn i huset engang,og da sto det flere cm med gnist utav kontakten på kjøkkenet. Skummelt!

Har stor respekt for lyn, og jeg får virkelig prøvd meg nå som vi bor et sted det tordner og lyner ofte. Hater det..

Skrevet

Hmmm, legevakta, tja... Han snakket om det om han ikke føler seg bedre i morgen. Han ble vel ikke truffet av selve lynet, det gikk i lynavlederen på huset og rett i jordspydet som han sto 3 meter unna. Uff, nå ble jeg skremt her. Merkelig med det store blåmerket på armen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...