Snoopy :o) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei. Jeg er en som prøver å bli gravid. Men så tenkte jeg at for å finne ut om noen vet om akupunktur hjelper så er det vel her inne. ) Kjempeglad for deres erfaringer. Og gratulerer til dere alle så kjempemasse som har små bebiser i magen.
MissUnderCover Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 vet ikke for å bli gravid, men det hjalp iallefall veldig mot svangerskapskvalme, så at det fungerer er sikkert!! lykke til!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Vet mange her inne har brukt akupuntur for å få orden på syklusen sin, for derretter bli gravide! Så en viss virkning har det sikkert! Masse lykke til!
M2M2M Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 JAAAAA:) Jeg hadde verdens merkeligste syklus. Ni uker (+-) mellom hver mens. Kjempeslitsomt! Var helt umulig å finne EL, men så begynte jeg å gå til akkupunktør. hun fikk syklusen min i gang med en gang. og jeg ble gravid tre måneder etterpå.. Da hadde jeg prøvd i nesten et år..
jejeje Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har hatt veldig god effekt mot svangerskapskvalme!!
Alma83 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Hei Hei! Ja vi fikk jenta vår med hjelp av akupunktur og fotmassasje:-) Jeg hadde i første omgang vært veldig plaget med cyster på eggstokkene(opr 2 stk). Siden jeg var 13-14 år. Jeg ble senere gravid(ikke planlagt) uten at jeg viste, kom på legevakt med store magesmerter og blødninger, der det ble konstatert spontanabort. Jeg hadde ikke tenkt å bli gravid da, så det gikk igrunn veldig gret. Et halvt år senere planla vi at jeg skulle bli gravid, regnet med at vi kom til å prøve en stund så jeg sluttet på pillen i april, ble gravid på 1 forsøk. lykken stod i taket og hele familien fikk vite det. den 9. juni mistet jeg dette igjen. Blødninger og mye smerter på jobb, ble kjørt til sykehus hvor det ble konstatert enda en spontanabort. Min svigermor anbefalte meg da å gå til en akupunktør/homopat. begynte da med behandling samme uke. Hadde en del spenningshodepine i etterkant av aborten(paraseth hjalp ikke), dette ordnet akupunktøren på et vips, gikk ut som et nytt menneske. Husker også at min mann masserte meg bak på akillesen hver kveld:-) Råd fra akupunktøren. Tror jeg gikk to ganger i uken til henne. Husker jeg spurte henne om hun kunne kjenne om jeg var gravid(hadde ikke lyst til å ta grav.test,-redd for å bli skuffet) hun svarte da at hun ikke kunne kjenne at det var noen mens på vei. I beg av aug fikk jeg beskjed av henne om å ta en gr.test, for å ikke overstim. livmoren. Den var da positiv. fikk tidlig legeskjekk for å se hvor langt jeg var på vei, og var da 10 uker på vei. Vi har idag en velskapt jente på 3 år, venter nytt barn i feb. Min datter fikk hjelp med kolikk av henne! Funket det oxo! Jeg har bare gode erfaringer. Men se deg rundt, og skjekk at de er profesjonelle! Referanser og utdanning:-) Ble veldig langt det her, men lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå