Gå til innhold

Hvor mye kjøper dere for i 1-årspresang til venninners barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert i barneselskap og har ingen anelse om hva det er vanlig å gi ved slike anledninger? Noen som vil fortelle hva dere gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på hvor god venninne osv. Mellom 100 og 300.

Skrevet

Jeg har prøvd å holde meg rundt 100 kr for har masse "tantebarn" jeg kjøper både fødsel, bursdag og julegave til. Men har blitt overrasket over hvor sjenerøse gaver vi får tilbake, gjerne 3-400 kr så har oppjustert litt. Jeg synes 100 kr er nok men må jo henge med i tiden ,-)

Skrevet

hmm, ja tenker ca 200...pluss, minus hvis jeg skulle funnet noe billigere/dyrere!

Skrevet

Oi, jeg hadde tenkt meg en hundrelapp, synes det høres mer enn nok ut, men det var helt i nedre grense av rådene her. Jeg vil ikke virke kjip heller, så da får jeg øke litt. Takk for innspillene!

Skrevet

Kommer helt an på hvem sine barn det er som fyller år. Var nylig i ettårsdagen til sønnen til min beste venninne og kjøpte presang til 250 kroner, men det var et spesielt tilfelle synes jeg.

Hvis det var noen andre som fylte ett år hadde jeg kanskje kjøpt noe til 100-150. Det holder i massevis.

Kjøp f.eks en pakke med Duplo. De har pakker med bondegård og zoo, begge koster 129 og er en fin gave.

Bildebøker, draleker, uteleker etc er også fine presanger til en ettåring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...