Tre jenter søte små Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg bare lurer på om alle jenter er opptatt av rosa, glitter, prinsesser og klær osv Har ei på 4 som er veldig opptatt av dette, og det virker som at de fleste andre på barnehagen også er det. Er det noen som har jenter i 3-6 års alderen som ikke er så opptatt av dette? Regner med at mye av denne interessen vil variere i årene framover
Candy girrrl Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Mi største er helt tussete. Stikkord er prinsesse, glitter, rosa, pynt og stæsj.
Galskapens overhode Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Tulla på snart 5 er litt der.. har hatt veldig hestedilla som henger noe igjen enda..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Tuppa mi er bare 2 og helt gal etter alt med prinsesser. Skal pynte seg med smykker. Ikke helt opptatt av farge enda,men kjoler og skjørt er stas. spenner og hårstrikker også.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 heldigvis ikke.. Har vært litt bevisst på å unngå det, her har de like mye lyseblått og grønt som rosa. Men kan hende det kommer etter hvert..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ELSKER rosa glitter stas og smykker =0) jentene er for unge til å bestemme selv =0) men hun på 2 elsker sko =0)
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Frøknen på 3,5 her, er veeeldig opptatt av rosa,prinsesser,smykker og alt mulig stæsj. Og det er ikke noe jeg har "prakket" på henne, prøver derimot å kjøpe litt innimellom av andre farger, men det er ikke særlig populært....:-) Så her blir det nok rosa en god stund til fremover virker det som.:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Hun velger ikke selv i noe særlig grad ennå,hun er 2,5 år, men jeg har kjøpt endel rosa til henne, elsker selv å kle henne i rosa. Hun er glad i å pynte seg, og liker godt å gå i kjole. Lar henne ikke velge, tror man unngår mange konflikter på den måten.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 suppa liker godt prinsesseting og rosa pynt og sånn men hun er egentlig mer guttejente... hater skjørt/kjoler og liker godt knallrosa, turkis o.l. i farger... litt sånn tøff olabuksejente. elsker spægdermændrakta si (spiderman) hehe og kaptein sabelKann (sabeltann) er helt konge hun er 4
Sassy. Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Her er begge jentene (2 år, og 7 år) skikkelig jente deluxe. Selv var jeg gutte-jente som lekte med gutter, gikk i joggeklær og lekte med biler (og HATET rosa og kjoler)...
Bruble Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Har ei på 3 år som er skikkelig guttejente... Veldig lite opptatt av glitter, rosa,prinsesser osv.. Hun liker å ha på seg kjoler, men de kjolene hun har er "tøffe" brukskjoler. Hun leker helst med biler, og de eneste "prinsessene" hun bryr seg om er Dolly og Minni. Det som er rosa i garderoben er ting hun har fått i gave, vi prøver heller å kjøpe mere nøytrale farger.
Anne-B. Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Min eldste er. Jeg lar henne drive på, men jeg begrenser det litt, hun får ikke alt mulig stæsj. Da jeg var i Oslo, kjøpte jeg med prinsessehansker og en rosa boa til henne. Det ble godt mottatt. Hehe. Men vil ikke si at hun er ekstrem, det må ikke være rosa alt som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå