Topp 10. Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Når senker dere den? Vi har den på øverste hakket nå,( av 2 hakk) og plutselig ser vi en fot og/eller ei hånd over kanten:) Har begynt å rive i himmelen også Heheh!! Vurderer å senke den, men stakkar hun er jo bare 4 mnd:)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 vi oppdaget også en fot over kanten, så vi senket den.. bedre å være på den sikre siden.... kan "veggen" senkes på sengen deres? vi har latt den stå nede, det blir alikevel høyere opp til kanten enn når bunnen stod på øverste hakket..
Topp 10. Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Nei, den kan desverre ikke det heller. Hvor gammel var deres baby? synes det er litt skunnelt hvis hun på en eller annen måte skulle klare å lirke kroppen over/trekke seg opp e.l.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 hun var rett under 6 mnd.... jeg turte ikke å vente lenger jeg. kommer det først en fot kan jo en hånd eller resten av ungen.... selv om det er langt ned til henne nå, føler jeg meg mye tryggere....
80 m/ supersøt jente! Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 I natt/ tidlig morgen oppdaget vi at hun lå på tvers i segen, med begge bena opp mot kanten slik at føttene stakk over kanten, så i kveld senkes sengen hennes. Er redd for at hun skal klare å vippe seg over. Hun er så vidt over 4 måneder. Har dessuten funnet henne to ganger med hodet i fotenden av sengen (vi har lagt henne med hodet en vei, og funnet henne dagen etter med hodet i motsatt ende). Hun ligger alltid på ryggen. Vet ikke hvordan hun har klart å snu seg slik... Noen andre som har opplevd det? Hun ligger i en slags sovepose som anbefales i en del andre europeiske land (pga reduserer faren for krybbedød). Skulle tro det var enda vanskeligere å være så akrobatisk i en "sovepose"... Heldigvis har hun i alle fall ingen dyne hun kan få hodet under, ellers kunne det jo ha vært ganske skummelt...
Topp 10. Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Vi fant vår lille på tvers i dag tidlig:) måtte le litt! Ene beina over senga det andre mellom sprinklene. Mulig vi må senke senga her også? HI
TinaP Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Vi bruker sovepose som festes i en sele og selen går rundt sengebunnen. Da kommer ikke lillegutt seg verken på tvers eller opp eller ned.
badass_suburban-mom Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Ser av og til et hodet som stikker opp de gangene hun våkner tidlig på morgenen,men har ingen planer om å senke senga enda. Hun er 6,5 mnd. Dere som finner barna i andre enden av senga,hva med å lage en pølse av håndklær eller legge en ammepute i senga rundt kantene. Jeg har en slik "pølse" som ligger gaske tett rundt hodet og overkroppen hennes,slik at hun ikke skal ha så mye åpen plass rundt seg,for ellers våkner hun hver halvtime og sover kjempeurolig(føler seg utrygg vil jeg tro) Er samme når hun sover hos meg i senga vår,da legger jeg puta mi innil øvre delen av hodet hennes,eller armen min,da sove hun ganske rolig,om ikke,så vrir hun seg i alle retninger.
Propellmamma til 2 Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 8 mnd, bare noen dager siden. Han ruller over på magen når han våkner og har fra magestilling ingen problem med å reise seg opp til sittende. Og han reiser seg opp langs bord og ting, så da tok vi ingen sjanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå