*min lille sin!* Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 stemmer dette for dere? i begynnelsen sa alle til meg "åh du har guttemage" men nå så sier alle " ååh du har jentemage" for det første blir jeg litt iritert at andre folk som ikke har noe med min mage å gjøre kommer bort å forteller meg åssn magen ser ut , jeg har da sett`n sjøl ... men nå sitte jeg jo da her å tenker... har jeg jente i magen tro siden jeg har rund mage? for min del er det akurat det samme hva som kommer , for det er jo mammas lille gull <3 men jeg blir litt påvirke av at alle tror det lix om dere skjønner ...
anette&tutta mari :) Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 jeg hører at jeg har skikkelig guttemage: lav og rund som en fotball og litt spiss, som ikke synes bakfra. men ifølge UL er det ei tulle inni der:) var på BIM-treff forrige uke og det er 3 av oss som har nesten samme type mage.. alle skal ha jenter! så det der er nok heeeelt individuelt!
*min lille sin!* Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 ja , det er jo det det er hihi nei jeg får vente 10 uke til så får vi se lille miraklet mitt
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Syns ikke at jeg er gravid bakfra, og jeg skal ha gutt;)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 jeg har rundmage og vises ikke at jeg er gravid bakfra, både jordmor og andre kommenterer "ååh så fin guttemage du har" det er da ingen gutt inni her! det er en jente..for det har vi sett på 2 UL. veninna mi hadde lik mage som meg og hun fikk en jente for 4 dager siden:) skjønner ikke hvordan noen kan påstå kjønnet til baby bare ved å se magen??...
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg hadde mage som ikke syntes bakfra sist jeg gikk gravid - og nå. Fikk jente sist og skal få gutt nå(?) Men jeg ble rundere rundt rompe og lår sist...kanskje det har noe å si..hehe
Gjest stockholms tjej Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 jag har en gutte mage og de syns ikke bakfra at jeg er gravid, jeg venter gutt=) man kan jo ikke tro på de då at bara for att man har en gutte mage så ventar man gutt eller at man venter jente for at man har en jente mage... de stemmer jo ikke på alla.=)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 begge gangene har jeg hatt den typiske guttemagen, syntes ikke bakfra, og ser ut som en fotball fra siden, hehe.. fikk gutt og venter gutt, hehe... men trur mange blir forvirret av det jentemage greine, får ikke alltid det syntes så godt bakfra, (kroppsfasongen fra før) men de med jenter legger ofte på seg mer over hofta/rompa enn de med gutter(sies det)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har skikkelig tutemage. ingenting på sidene. går ikke ann å se at jeg er gravid bakfra. og jeg venter gutt:) Men det der er veldig individuelt har jeg sett..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Stemmer ikke på¨meg hvertfall. Jeg hadde en veldig jentemage sist og da ble det jente så stemte jo da, men denne gangen har jeg vist veldig guttemage har jeg fått høre men vi skal ha enda ei jente, tror heller det kommer ann på hvordan man bærer ungen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå