holmilla Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 e det noen som vet, gikk ut i mammapermisjon 1 juni, fikk baby 7 juni...å har enda ikke fått brev fra nav om mammapermisjon, hvor mye peng å når første utbetaling er... mene det skal være i slutten av juni???? noen som vet?? please help...
Elizabeth-74 Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg gikk også ut i permisjon 1.juni. Har ikke fått noe brev, men jeg ringte dem for å høre om de hadde fått alle papirene de trengte. Det hadde de. Mener at utbetalingen skjer 25 hver måned. Du kan jo ringe dem og høre. For plutselig så har ikke arbeidsgiveren din gitt inntektsopplysningene som de skal.
anette&tutta mari :) Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 jeg sendte en mail jeg fordi jeg syns det tok så lang tid før jeg fikk noe svar.. de sa de skulle sende brev forrige uke, men fikk idag. var bare sånn "hurra du har fått innvilget foreldrepenger" . . ikke noe mer. har ikke termin før 2.august da.. men som sagt over her så betales pengene ut den 25. i hver mnd. da regner jeg med du får 25.juni! men ja, ring!
holmilla Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 den va gått til behandling i april en gang, men æ måtte ringe hvis æ ikke hadde hørt noe i slutten av uka, æ har ikke tid til å vente, ringer igjen i morgen...sku tru dem fikk opplæring i IKKE Å HJELPE FOLK...aldri et svar å få... kan ikke gå 2 mnd uten lønn... huff nei...
Nordhagenjentene :) Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Noen kommuner har utbetaling siste dag i måneden, så det er ikke sikkert du får pengene 25.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå