Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 lurte på om noen hadde hovna opp i underlivet etter sex? det har sjedd kun en gang, men var skikkelig ekkelt(var ikke vondt, men kjentes det ut at alt skal spenges)... må bare vite om det er normalt eller?
MMAA Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Dette har jeg opplevd, når man er gravid, så pumpes det ekstra mye blod ned til skjeden, og livmor og alt der nede. Ved sex og opphisselse kommer det enda mer... I slutten av mitt forrige svangerskap var jeg nesten for hoven til å kunne ha sex i det hele tatt, det var bare ubehagelig.. da fikk jeg også sterke kynnere rett etter sex som varte i en halvtime... Nå er jeg i uke 9, og er hoven iblandt, men ikke sånn "sprenges"-fölelse Ring jordmor om det varer lenge, eller om du får mer stikkende smerte.. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har det sånn før sex også jeg Er i uke 34 nå, men har hatt det sånn i et par uker. Det er myye trangere der nede - litt ubehagelig for meg såklart, men samboer syns det er "dritdigg at det er så stramt"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå