Thessa og Bebbis Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Håper jeg spretter inn fort igjen. Mistet min spire i en VOLDSOMT EKKELT sa igår. Det var en skikkelig traumatisk opplevelse, så jeg er faktisk litt redd for å prøve igjen, men håper skrekken går over. Vil jo så gjerne bli mamma! Lykke til alle sammen!!! :-) Klemmer fra Therese
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Huff så trist. Ikke hyggelige nyheter nei. Føler med deg. Hadde selv ma i jan og er 6+2 i dag, så nervene er i høyspenn her nå. Du må bare ta tiden til hjelp, og fortsette å prøve når du føler tiden er der. Lykke til. (en stoor trøsteklem fra meg)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Hadet for denne gang,fine damen. Heldigvis at du kapret meg på msn. Vi skal nok å deg inn hit igjen så snart du er klar.... *Klappe på*
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hei Therese! Jeg mistet også første gangen jeg var gravid i SA, men ble gravid igjen, og da gikk alt som på skinner!! Håper motet er oppe å går om noen dager, men er lurt å ha sin sorge periode! Det er aldri gøy å miste, men er på en måte kroppen som "ordner" opp,kanskje ikke det du vil høre nå, vet jeg ikke ville høre på det den første tiden. Men når det hadde gått noen uker/mnd så var det på en måte godt å vite at kroppen fungerte som den skulle! Hvor langt var du kommet? Jeg håper jeg snart vil se deg her inne igjen, og hold motet oppe, din tur kommer igjen, snarere enn du aner! Har du du spm, er det bare å maile! Masse lykke til videre og god klem i fra Susanne
Thessa og Bebbis Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Åååå. det er så godt å få sånne gode ord! Tusentakk! ;-) Jeg var i uke 11, men fosteret var i uke 6. så det var vel en forsinket sa/ma. Vet ikke hva jeg skal kalle det. Jeg tror at siden det hadde vært dødt så lenge at det er derfor det ble så traumatisk når jeg begynte å blø. Jeg blødde altfor mye og måtte i all hast inn til utskrapning for å stanse blødningene.. Merker at jeg blødde masse igår, for idag har jeg blødd to dråper, og det er nok ikke så vanlig en dag etter en utskrapning. Men da er jeg ferdig med det. Noen som vet når man kan ha sex igjen? 1 uke? 2 uker? Jeg kommer selvfølgelig til å vente til jeg ikke blør i det heletatt mer. :-) Så desperat er jeg jo ikke. Hadde bare vært godt med den nærheten snart. Den beste trøsten det
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Jeg opplevde en MA i februar i år, 10 uker på vei! Det viste seg på ul at fosteret hadde dødd i uke 6! Jeg følte meg så snytt og lurt! Utskrapning dagen etter! Jeg blødde aldri etterpå, hadde bare litt brunlig utflod i akkurat ei uke!!Da det hadde stoppet opp var det på an igjen,men ble ikke gravid da! En skal vente til det er ferdig med å blø/brunlig pga faren for infeksjon! Til meg sa legen at det var ikke noe medisinsk grunn for at en skulle vente, men at man selv ville ha bedre kontroll på hvor man var i syklusen hvis man skulle ha blitt gravid uten en mens i mellom! Men du må kanskje forberede deg på at syklusen er litt ute å kjøre den første tiden, min var det i hvertfall...tenkte jeg skulle si i fra slik at du ikke blir lurt, hvis den dukker opp ett par dager etter at du ventet ikm! Man er ekstra fruktbar etter en ma/sa!!Masse lykke til!
Thessa og Bebbis Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2008 Hvor lenge etter en SA er man fruktbar? Til første mens? Takk for støtten dere ;-)
Thessa og Bebbis Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2008 Er man ekstra fruktbar, mente jeg ;-)
petiteM's Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Ikke ta skrekken av dette! Jeg mistet under min 2.graviditet (uke 11), men det var bare til å prøve igjen:-) Ble gravid etter 5mnd, men har hatt blødningsforstyrrelser og mest sannsynlig uteblitt EL pga hormonforstyrrelser etter SA'en. Lykke til og hold motet oppe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå