MissBenz Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hadde SA 2. mai, ikke mens etter det, så vet ikke når jeg ble befruktet heller..
lille spira Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Har ei venninne som ikke visste når hun ble gravid og hun fikk tidlig ul. De må jo ha noe og gå etter i forhold til ordinær ul og sånn. Dessuten vil jeg tro at du kanskje får mer oppfølging etter SA du opplevde i mai.? Lykke til da
MissBenz Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Takk. flere med erfaring? Har hatt en SA tidligere også i uke 12...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå