Mamma@work Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Har kommet over dette forumet, og må si jeg synes det virker veldig hyggelig her. Innleggene deres er fulle av ettertanke, innlevelse og humor der det passer seg. Etter å ha smuglest lest ett par dager, er det vel på tide å gi seg til kjenne... Jeg er snart 34 år og har to barn, hvor jeg for tiden er hjemme i permisjon med yngstemann. Jeg er gift, og vi bor i Bærum. Jeg er egentlig dansker, men flyttet hertil for 4 år siden sammen med den norske mannen min. Vi skrives!
phantomet Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hei, og velkommet hit Cille-74 Dine observasjoner av brukerne og stemningen her inne, stemmer på en prikk. Her er det fint å være, damene som bruker tid her inne engasjerer seg, har humor, omsorg og tilstedeværelse... Her er det plass for både alvor og spøk, og gjerne i skjønn forening! Så det er bare å kaste seg uti, og bli med! Jeg bor også i Bærum. Er vestlending gift med en ekte Bærumsgutt, og vi har to gutter på 4.5 og 1,5 og venter tvilling-gutter i midten av juli. Jeg har også to bonusbarn på 12 og snart 9, så her er det full fart...
Mariamin Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Hei Cille-74. Velkommen til deg. Jeg er kanskje ikke den mest aktive her inne, men jeg trives godt når jeg er her:-) Jeg er 36 år, gift og har to barn. Er også hjemme i permisjon med datteren min og må si jeg storkoser meg. Vi bor nord i Oslo.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hei du! Du har rett, det er koselig her! Dessuten er det mange koselige som bor i Bærum... velkommen er vel et tullete ord å bruke, men det er koselig at du er her i alle fall! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 godt å se at noen andre også ville bruke ordet "velkommen" :-) da er det ikke så flaut for meg :-) jippi!!!
Maud Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Hei du og velkommen hit (jeg synes det er helt naturlig å si Dritgrei). Her er det morsomt, hyggelig og fullt av kloke fine damer. Jeg er 39 et halvt år til og bor i Follo. Har tre barn og er hjemme med minstesnupp. De andre to er snart 3 og snart 9 år.
Trollmora Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Hei på deg Cille-74. Jeg er her ofte og sjeldent, alt etter som hvor travelt jeg har det. Er også gift med en innfødt Bæring og bor like i nærheten av Norges største handlemaskin. Har to barn på 5 (gutt på snart 6) og jente, 3 år.
frøydis m/ 4 Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Hei på deg! Jeg er her mye innimellom og lite noen ganger :-) Jeg bor sør i landet og har 4 stk. Minsten er 7 mnd og storebror snart 11 og jentene 15 og snart 18. Så jeg har stort spekter av bekymringer innimellom :-))))
bustebartepin Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Halloen! Alltid plass for flere i det gode selskap vet du! Jeg er gift på tolvte året med en fiiin og snill mann. 4 barn har vi vært så heldige å fått; jente på 13, gutt på 11, gutt på 8 og attpåskatten lille rosa som blir to i september. Vi bor i en by ute ved havet og stortrives med det!
coscos Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Hei til deg og! Og, velkommen inn hit. Veldig koselig her inne, så håper du vil trives, både med å skrive innlegg og å lese. Jeg er snart 37 år, gift og har 1 barn (men som til gjengjeld er ganske så propell...). Er for tiden hjemme i permisjon, men skal begynne i ny jobb 1. august. Da skal turboM begynne i barnehage. Bor i Follo.
Mamma@work Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2008 Takk for mange hyggelige svar. Er koselig å føle seg velkommen.
Mamma@work Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2008 Hei Trollmora! Da var jeg i nærheten av deg i dag. Storsenteret er bra, når det trengs litt ekstra barneklær.
tebekaa Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Har visst ønsket deg velkommen i et annet innlegg også he, he... begynte på toppen i dag jeg. Er et par dager siden jeg var her sist. Så hyggelig med nye mammaer her inne! Du får slenge deg med på treff etterhvert da. Jeg er mamman til 3 barn, gift og bor i samme fylke som deg, men på andre siden av fjorden. Håper du trives i Norge og her inne i trygge modne-favnen.
Trollmora Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 Storsenteret er bra når man trenger noe, det er sant. Utover det synes jeg det kan være noe dritt for alle som skal dit har glemt at det er noe som heter vikeplikt og da står vi da på en av våre to veier ut av boligparadiset vår og stanger i kø) Nå er det vel snart salg der og jeg har et sterkt behov for ny jakke. Det håper jeg å finne!
Næsningsfrua Skrevet 19. juni 2008 #16 Skrevet 19. juni 2008 Velkommen inn i varmen! Jeg er ikke så flink til å skrive her, men nei så mye jeg leser! Jeg er snart 37 år og bor på den fineste plassen på denne jord, Ringsaker er en flott kommune =0) Har to særkullsbarn, gutter på 14 og 16, to bonusbarn, jente på 16 og gutt på snart 18, og lille fellesklomp på 2. En hel bande ble visst det! Gift med en staut kar er jeg visst også! Og nesten heldansk sjøl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå