Gå til innhold

Wow, har vært og hentet liberopakken på Lindex : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var mye oppi der.

Fikk en toalettveske med babyolje, ammeinnlegg,og våtservietter.

Et solskaut, en babyleke, en pakke med bind 34 stk, 6 engangs stellebordsunderlag, vaskeservietter, 5 newborn bleier og 9 mini bleier.

Synes det var mye, jeg....: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jah syns jeg var fin og:D den apotek-pakka var ikke like bra!

Skrevet

Kan noen svare meg på nårti vi får denne pakken?

Jeg bestilte den når jeg var ca 12 uker på vei og nå er jeg 30+1 uker..

Er det kanskje slik at den ikke kommer for mot slutten?

Skrevet

hen bestiller en dette??

Skrevet

www.libero.no

Tror jeg det var...

Skrevet

du må melde deg inn i libero klubben.. www.libero.no. den kommer når det er 1-2 mnd til termin din:)

Skrevet

hihi,er visst ikke solskaut,men sikkle smekke;-) Mange som har lurt på hva dette var!

Skrevet

haha jeg trodde også det var solskaut!!:D

Skrevet

er det ikke solskaut?:) Det var godt, for jeg hadde tenkt til å ta det med til ei vennine som venter jente for jeg synes ikke det var noe særlig guttete liksom!:) hehe. Da brukes det som smekke!:) Og jeg beholder det selv!:) hehe

Skrevet

Jeg meldte meg inn tidlig, men fikk ikke hentelapp før ca i uke 34. Kommer nok ikke før mot slutten av svangerskapet....

Skrevet

hva innebærer det å være medlem i den klubben egentlig? er det noe man MÅ kjøpe for å få den pakken eller?

Skrevet

Nei, du må ikke kjøpe noe. Man kan være medlem til barnet er 2 år, og i løpet av den tiden får man noen pakker som passer til barnet.

Dette er jo et salgstriks fra deres side. Vi prøver ut produktene og forhåpentligvis kjøper vi mer av det.

Blir akkurat som den apotek-pakka, bare at det er pampers.

Skrevet

Også bør dere være oppmerksom på at medlemslisten blir solgt videre til div foreninger og andre plagsomheter.

Så forvent at dere får tiggerbrev osv i posten etter hvert!

Skrevet

Jeg meldte meg inn for en uke eller to siden, og fikk hentelapp i posten i dag (37 uker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...