Viktoria sin m@mm@ Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 jeg har ei jente på snart 3 år og ho er sååååååå aktiv. ho er aldri rolig og kan våkne ved 4 tiden på natta å ikke sovne igjen for ho er klar for å starte dagen. er deres barn veldig veldig aktive??
Northernlights Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Ja! Meget aktiv =o) Full rulle dagen lang. Han blir 3 i oktober
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Kan trygt si at min gutt er VELDIG aktiv også, han er akkurat blitt 2 år Full fart hele dagen, men han våkner heldigvis ikke midt på natta eller tidlig morgen og er klar for en ny dag. Sover stort sett til rundt kl 8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Min gutt på 3år er veldig aktiv. Han har vært slik hele sitt lille liv. Og da mener jeg unormalt aktivt. Klarer ikke å sitte stille, vil bare løpe og løpe. Har ikke tid til å lære puslespill eller å tegne. Vi sliter også med søvnen våkner gjerne kl .05 og er da klar for å gå ut å leke. Blir ofte overtrøtt - noe som er forferdelig slitsomt. Uansett...det har vært verre. Ved 1,5år var det bare grusomt. Da satt jeg og gråt hver dag, mens småen løp og løp i flere timer i stuen. Han hadde ikke tid til å spise. Jeg var helt utslitt. Vi har funnet ut at melk gjør han ekstra aktiv da.
Viktoria sin m@mm@ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 tusen takk for tilbake meldinger fra dere. begynte å lure her for dette er fruktlig slitsomt og samboeren min er helt oppgitt her å lurer på hva som egentlig grunnen kunne være... men skal prøve å kutte ut melka på henne en periode å se om ho blir bedre da....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Noen barn er veldig aktive uten at det er noe galt. Det er nok lurt å sjekke ut evt allergi, men test det før du kutter ut matvaren. Jeg er selv mor til en aktiv gutt på 2. Det er ekstremt slitsomt. Fant ut at han reagerer på bla sukker, han blir ekstra hyper om han får det. Og selv om han ikke får det nå, er han fortsatt aktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå