Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Brukt Pevaryl mot soppinfeksjon i kjeden om dere bare hadde et par dager igjen til termin? Jeg har snakket med fødestedet mitt, der jeg ble henvist til å ringe apoteket. De på apotekt mente jeg kunne bruke det så lenge jeg ikke puttet stikkpillen for langt inn. Det jeg bekymrer meg litt for er om jeg har fått litt åpning og om det kan ha noe og si. Men det klør jo så utrolig innimellom så noe vil jeg gjøre for å bli kvitt dette før fødsel. Har dere evt noen andre tips for å bli kvitt dette uten stikkpillene? Er ikke 100% sikker på om det er sopp, men symptomene er der og det er visst vanlig i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 du får sånne canesten-piller som er bedre for gravide.. Mindre piller, men fler da... 6 dager eller no.. husker ikke helt. Uansett, legen min anbefalte de. Du må spørre apotekeren, de bruker ha det på lageret.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Smør deg der nede med youghurt naturelle da vel, det har jeg hørt skal være bra mot sopp. Om slimproppen ikke har gått, så er det heller ikke så farlig å gjøre slik du har gjort.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Poenget er at jeg har Pevaryl her hjemme så da hadde jeg sluppet å gå på apoteket... Yoghurt høres jo ikke så farlig ut. Har ikke fått med meg om slimproppen har gått....tror ikke det. Takk for svar og tips uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå