SOMMER :) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Min kjære mann og jeg deler på det meste av husarbeidet så jeg skal ikke klage. Men i dag syns jeg han var urettferdig mot meg. :-( Jeg er sykmeldt og mannen min har pappaperm for tiden. I går var far og sønn på tur store deler av dagen og jeg vasket endel her hjemme. I dag skulle jeg til legen rett etter å ha levert storesøster i bhg. Min kjære ringte da jeg var i bhg og fortalte at minsten nesten ikke hadde spist noe froskot (bare drukket litt av melkeflaska si) og han lurte om han kunne la han sove litt. Det var selvfølgelig greit :-) Da jeg kom hjem tre timer etterpå sov fortsatt minsten. Han sov rolig, ikke varm eller andre tegn på sykdom. Jeg tenkte at han bare var sliten og trengte litt ekstra søvn. Minsten våknet og jeg ga han grøt. Mannen min skulle på et møte en time etter jeg kom hjem. Like før han drar begynner han å "klage" på at oppvaken står på benken. Badet var ikke vasket (det eneste som er hans faste jobb) og det hang klær på stativet i stua. Da ble jeg oppgitt og litt sur. Han hadde da faktisk vært hjemme i tre timer mens minsten sov. Jeg vet ikke hva han gjorde de timene, men han kunne jo ha gjort noe husarbeid da. Han så jo tydeligvis alt som trengte å gjøres. Vi deler som sagt på mye i huset. Men min kjære gode mann er av og til en mester i å klage... :-(
MikroMidas Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Men hvorfor sa du ikke noe da? Eller kanskje du gjordet det? Selvsagt kunne han tatt dette mens minsten sov - skulle bare mangle! Eller gjorde han noe "forferdelig viktig", kanskje? Det der hadde jeg ikke latt ham slippe unna med, gitt! Hadde ikke funnet meg i sånn klaging i den situasjonen der.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Da hadde det nok klikka for meg ja.. Om han har gått hjemme i 3 timer, en unge som ligger og sover, kan jeg spørre hva i h.... han har gjort på de tre timene? Hadde tatt han max en times tid og tatt og gjort de tingene der.. Du skulle slengt ut ja om det plager deg så at det ikke er tatt så kunne du vell tatt de mens jeg har vært ute nå da så hadde det sluppet og irritert deg..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg hadde blitt fly forbanna...hva har han liksom gjort som er så mye bedre mens barnet sov? Hadde han vært smart så hadde han iallefall ikke åpnet munnen og klaget til deg om husarbeid..hmmmm...
SOMMER :) Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Jeg sa ikke så mye for jeg blir så lei av og skulle kommentere slike ting. Jeg vet det går over. Han sa han hadde vært så bekymret for minsten så det var derfor han ikke hadde gjort noe. Litt dårlig unnskyldning siden minsten ikke var særlig dårlig men... Han ringte nå og var blid og fornøyd. Jeg fortalte han at jeg hadde ryddet bort klær og vasket opp. (Han må vaske badet). Da ble han nok litt flau og sa unnskyld for klaginga før han gikk. Noe av det værste jeg vet er klaging!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå