Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som har benyttet dere av tilbudet på gratis fotografering? Lå link her for noen dager siden, ser den ikke akkurat nå.

Hvilke erfaringer har dere?

Har lyst til å ta bilde av magen og storebror som koser med den. Er det noe spes jeg bør tenke på?

Har hørt at det skal være innmari dyrt å bestille bilder hos Fame, fordi man må kjøpe med ramme. Er det verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd og syns det er verdt det.

Vi skulle hatt med mer selv. Feks leke til gutten Hadde med bamsen hans og så hadde de en ball der, men jeg skulle ønske at ballen hadde en annen farge:)

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med bildene som ble tatt der..

Alle bildene ble tatt i fiskeperspektiv, nedenifra og opp, fotografen som tok bildene var heller ikke noe flink.

Så vi ble ikke og bestille noen bilder derfra.

Dette var på fame heimdal i tr.heim da...

Skrevet

Vi vant en time der forrige gang og kommer nok ikke til å bruke de igjen. Det koster skjorta selv for et lite bilde( som må være i ramme). For å få de andre bildene( de tar ca 100 og så velger man fra en sånn hvit snurr-film-skjerm) må vi visst kjøpe album med 15 bilder i hvert. Dette blir flere tusen og det har ikke vi råd til. ET TIPS! Vi var på den i Oslo( like ved Gabelsgt eller noe) og rommet og benken, absolutt alt, er i hvitt! Bruk klær med farger og prøv å styr klar av benken, den kutter dattern vår i to på det ene bildet( som vel ligger der enda). Ellers var fotografen vi hadde grei og bildene ble fine.

Skrevet

Vi benyttet oss av tilbudet. Det er med et lite bilde med ramme i tilbudet så det er bare å benytte seg av det. Dersom en ønsket kunne en legge inn litt penger selv og få oppgradert det til en større størrelse.

Vi kjøpte ingenting utenom, nettopp fordi det er veldig dyrt der. Men vi fikk et fint bilde av gutten vår helt gratis!

Skrevet

Vi er misfornøyde med bildene som ble tatt av jenten vår (på Torgallm. i Bergen)! Og det var svindyrt!!! Hos flere "gammeldagse" fotografer får man med et album med små bilder helt gratis, og man kan senere kopiere og forstørre bildene. I tillegg er jo albumet kjekt å ha å vise frem! Siden Fame fotograferer digitalt, får man ikke med seg noe uten å betale dyre summer, og bildene lagres i studio hos dem i ett år før de slettes. Hvis man vil se bildene en gang til(innen dette året)/ evt familie kunne tenke seg å se bildene for å velge ut noe å bestille, må man bestille visningstime som koster kr 500...

Vi kommer garantert til å bruke "vanlig" fotograf til nestemann!!!

Skrevet

Vi var veldig fornøyde med bildene, MEN det var langt ifra verdt prisen! Vi ga 7-8000 for en cd med alle bildene (uten rettigheter og små bilder) og et bilde som var 20x20..

Skrevet

Ante meg at det er dyrt, ja!

Men det er vel altså ingenting i veien for å dra dit og bli fotografert og ta i mot det bildet man får gratis.

Kanskje det er litt frekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...