Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt uventa so er no eg tilbake her..gravid med nr 6,men gleder meg over babyen...ser fram til ei fin ventetid her med dokke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til 1 trimester!Og gratulerer også!

6 mann, oi det var mange! Hvor gamle er de da?Sikkert god hjelp i de hvis de er store!Heldig som har fått med deg mannen på så mange, min sier max 3!! Men har vel ønske om 4 men men.. er glad uansett for de jeg har og kan få.. ingen ting er en selvfølge:)

Skrevet

:)mine er jente 10 år,gutt 7,5 år,gutt 5,5 år og tv jenter på 16 mnd..du skal nok sjå den 4 kjem:)gratulerer til deg med!

Skrevet

Har også ei på 16 mnd! Februar baby sant!?! Mi er født 12 februar! Denne gangen har jeg termin 31 januar, men kan jo fort bli febraur barn det også:)

Ønsker meg også tvillinger!Det er jo bare så søtt, sikkert ekstra jobb, men man kommer jo inn i en rytme! Det er tvillinger på min mor side! Så sjangsen ligger jo der!

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet :o)

Har selv jente født 04, gutt født 06 & des 08 baby på veg :o)

Skrevet

Gratulere, 6 stykker høres utrolig koselig ut.

Her ble det egentlig satt en stopper på 2, men den røyk jo nå da som vi skal ha 2 i slengen. Men nå vil jeg egentlig ha mange, er jo liksom så godt igang.

Syntes det så lovende ut at dere har tvillinger og alikevell hopper ut i det igjen:)

Skrevet

tvillingane er født 18.01,eine guten min er født 06.02,termin er 13.02 so her kan masse skje;)mangen som fleiper med oss at vi får tvillinger igjenn(legen og)men håper no egentlig at det er en da;)takker for alle gratulasjoner og gratulere til dokke andre og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...