Gå til innhold

Kan noen se her litt? Sykt barn 6 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen på 6 mnd ble febersyk Torsdag forrige uke. Det gikk over på søndag og nå har hun fått utslett på hele overkroppen vil ikke spise noenting drikker mme men drikker aldri opp alt.

Hun er blitt veldig sint og sutrete og alt jeg gjør er ikke godt nok.

Den eneste tiden på døgnet hun er grei å ha med å gjøre er på morningen så blir det bare verre og verre ut på dagen. Hun hylskriker av ingenting også når hun sover så gråter hun i søvne.

Vi var hos HS og lege i dag og de så at hun ikke var helt i slag, sjekket alt på henne men kunne ikke finne noe. Legen sa det mest sannsynlig er et virus men vet ikke hvilket. Fikk beskjed om å avvente ett par dager om hun ikke er bedre så måtte vi ta kontakt med legevakt og event ta en blodprøve.

Jeg vet søren meg ikke hva jeg skal ta meg til nå og vil egentlig ikke slå meg til ro med svaret jeg fikk hos legen. Hun som er så smilende og blid til vanlig, sov hele natten. Nå er alt snudd på hodet.

Jeg er oppgitt og frustrert. Er det noen her som kanskje har opplevd det som vi er igjennom nå og event kan tenke seg hva i alle dager dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange har opplevd det viruset du beskriver om dagen. Vi hadde det på begge jentene for ca 40 uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...