Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Vi har nettopp begynt med kondom som prevensjon, pga jeg ikke taklet hormonell prevensjon. Fikk mensen ganske kjapt, og et par uker etter dette tror jeg ganske sikkert jeg hadde en el (kjenner det i magen). Vi hadde dagen før dette et samleie, det var etter en fest og litt brisne begge to. Kondom ble brukt, men gikk hull i. Dermed redd for å bli gravid, og tok en angrepille etter 15-16 timer (NorLevo. Søndagsåpent apotek, je...). Det skal jo være ganske sikkert da, men HVOR sikkert?? Jeg klarer ikke slå meg til ro før jeg får mensen, den er ventet den 25/6 men kan jo forskyves noe pga pillen jeg tok. Noen som vet noe statistikk mht om denne angrepillen er sikker? Tok den jo ganske kjapt (kan tas hele 72 timer etterpå..) så det bør vel være ok?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Nei, du bør ikke gå rundt å bekymre deg. Ting kan alltid skje med alle midler, men de er ganske sikre, spesielt så tidlig. Skjer det så skjer det, men det er liten sannsynlighet for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå