Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 var ute å kjørte så blinket det i en fotoboks, jeg kikket på sedometeret og tenkte dette blir dyrt. så kom jeg hjem og der var det brev om nesten 8000,- igjen på skatten. easy come, easy go, tenkte jeg. men det sto i brevet om skatten at ikke all fikk utbetaling i juni, noen får i oktober. jeg har ikke fått penger inn på konto enda, betyr det at jeg ikke får før i oktober? må jo betale den forbaskede boten. urk
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Skattepengene sendes ut fra og med i morgen. Dvs. at det tar noen dager før det er på konto.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 skatten kommer rundt 25 juni, så tipper du får de da.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Skattepenger! Der er selvstendig næringsdrivende o.l. med senere levering av selvangivelse som får skatteoppgjøret i oktober. De det gjelder vet nok dette godt selv, vet du det ikke er du ikke en av dem. Resten får dette i slutten av juni, de fleste kommuner mellom 18. og 20. juni.
Trulte76 Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 skattepengene blir utbet rundt 25.juni Jeg også har fått oppgjøret mitt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 anonym 14:00 det du skriver er bare tull. normalt sett skal alle vanlige arbeidstakere få skattepengene i slutten av juni, men hvert år kjører skatteetaten kontroller på enkelte punkter. så er du en av de som har "skrevet av" under det punktet de har kontroll på dette året, så får du ikke skattepengene før i oktober. og er du gift vil partnerens oppgjør også bli holdt tilbake.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 http://skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=9064&epslanguage=NO Her står også hvem som får oppgjøret til høsten, altså: Næringsdrivende, Selskap osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå