Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 hva gir dere da? hadde ikke tenkt å gi noen gave jeg egenlig...
Trebarnsmamma2010 Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har ikke tenkt så mye på det, men tror jeg skal ta mine forlovere med på massasje e.l dagen før bryllupet
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg var forlover for hun som skal være min forlover neste år, og jeg fikk ikke noe av henne. Da tviler jeg på at jeg kmmer til å gi noe til henne. Visste ikke det var vanlig eigang jeg, hehe:)
Ophelia & Jr. Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 ??? Er det vanlig? Var selv forlover i bryllup i fjor, og fikk ingenting. Skal gifte meg i oktober, og har heller ikke tenkt å gi min forlover noen gave...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå