Gå til innhold

Til dere med smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare fortelle at det ikke behøver å være noe galt selv om man har en del smerter i mage/undrelivet under graviditeten.

Da jeg skulle ha nr.1 hadde jeg konstante knip-smerter og stikninger i underlivet i 2 mnd. Av og til hadde jeg også problemer med å sove pga. smerter. Legen trodde det kunne være svangerskap utenfor livmoren og jeg ble sendt til UL i uke 12. Der viste det seg at alt var bra (det lå en sprell levende gutt der inne og vinket til meg;.), men at fosteret hadde festet seg veldig langt ned i livmora. Graviditeten gikk normalt ellers, og jeg fødte en frisk gutt 8 dager på overtid.:-)

Jeg hadde også litt smerter med nr. 2, men ikke like mye som med nr. 1.

Er 7 uker på veg med nr.3 nå. Foreløpig har jeg ikke kjent så mye smerter, men kommer det så slapper jeg av med at det er normalt for min kropp, i allefall så lenge jeg ikke blør.

Det hører kanskje med til historien at jeg ikke blødde en dråpe etter at jeg ble gravid med 1ste og 2dre-mann. Krysser fingrene for at dette svangerskapet går bra også:-)

Håper dette kan være en liten trøst til dere som har noen vondter og bekymrer dere for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan skrive under på det. Hadde masse smerter i forrige svangerskap, frem til 13 uke, uten at det var noe galt. Var til UL til ganger pga dette siden jeg hadde mistet en gang før og ble veldig redd, men alt ok altså. Blødde heller ikke, mens jeg spottet den gangen jeg hadde exu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...