Gå til innhold

noen som har det samme? bakovervendt livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed av legen at han trodde jeg er litt kortere på vei enn jeg sier, det eneste problemet er at jeg og gubben hadde sex kun en gang på flere mndr, og det var da, så det er ikke andre muligheter...

Jeg er jo nå sikker på at det har gått galt, han sier at alt helt sikkert er bra, men jeg ville ha UL for å sjekke at det er liv der og ikke MA, men han sier det ikke er nødvendig fordi jeg har bakovervendt livmor og at det sikkert er derfor det er litt vanskelig å kjenne hvordan livmora kjennes ut. Jeg mener jeg burde fått en UL jeg, for nå er jo jeg kjempeusikker, og fåpr ikke UL før den ordinære...

ÅÅÅÅÅ lenge å vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også bakovervendt livmor, men legen min syns ikke det var vanskelig å fastslå størrelse/termin ut i fra den likevel. Litt merkelig at du ikke får UL hvis du er bekymret....

Skrevet

Ja det var det jeg syntes og,men han mente det ikke var nødvendig... :( har bestillt privat nå, skal dit om ei uke... er da noe det iallefall..

Skrevet

Jeg har også bakoverliggende livmor. Det kan kanskje ta litt lenger tid før en graviditet synes utenpå, men har aldri hørt jordmor/lege si at det er vanskeligere å fastslå str. på livmora pga dette..

Lykke til på UL

Skrevet

Hei. Gratulerer med spiren. Det kan hende du er kortere på vei en du tror. Egget kan visst vandre rundt i eggstokkene og livmora i mer enn ei uke før det fester seg. Rart ikke gyn din sa noe om det. Kan heller ikke forstå hvorfor du ikke fikk ul med en gang. Er jo ikke sunt å gå slik og bekymre seg. Er jammen glad jeg har en kvinnelig lege som nettopp har vært ute i barselpermisjon ja. Lykke til med ul og resten... :-)

Skrevet

tusen takk for svar. Godt å høre at det er håp... Frykter kliksom det verste med en gang....

Satser på at alt går bra da, synes det var kjipt og ikke få UL ja, noen som vet om man kan ringe gyn på sykehuset selv?

Skrevet

Jeg også har bakovervendt livmor. Men det sa legen før jeg ble gravid, han komenterte det når jeg tok ut spiralen min. nå er jeg 8+4 uker på vei

Skrevet

ja.. lurer jo så på dette med at han sa det var vanskelig å anslå str på livmora når den var sånn... er jo heller ingen andre som har fått den beskjeden....

Skrevet

Jeg har også bakovervendt livmor. Hadde akkurat samme problem som deg. Vi fikk beskjed om at jeg var kortere på vei enn det vi visste at jeg var, pga han jobber på sjøen..

Dro til privat ul for å sjekke om alt var bra. Og ble veldig beroliget og fikk en masse nyttig info som legen min ikke ga oss.

Håper alt går fint på din ul..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...