Gå til innhold

Kan det begynne med tak i ryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 uker i dag, og har ikke kjent kynnere i det hele tatt (som jeg vet om), men i går kveld skjedde det et par ganger og i dag har jeg hatt litt "tak" i ryggen... Det er ikke nede i korsryggen, men oppe midt i ryggen og stråler i alle retninger. Jeg må stoppe opp når det kommer, og det varer ca 30 sekunder.

Kan det være begynnelsen på noe, eller bare håper jeg.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre deg om det føles ut som "elektrisk stråling" ?

Skrevet

Ja, det gjør det vel faktisk....

Og så bare venter jeg på at du skal fjerne håpet mitt........... ;)

Skrevet

Tror det var noe slik mine rier var, iallefall i begynnelsen... ;)

Lykke til!! =)

Skrevet

Har lurt på dette selv, kommer mest når jeg setter med. Har ikke peiling på hva det er, men hos meg kom dette første gang jeg fikk disse mensen smertene. Og jeg har hatt ett 100% smertefritt sv.skap til nå, har 7 dager igjen til termin så jeg håper noe snart er på gang :P

Skrevet

Deg likte jeg.... ;) YEY!

Hadde vært moro om frøkna kom innen midnatt (storesøster har også 17. - annen måned - men tallet er moro å ha likt med søsteren; jeg og lillesøster har begge 13.). Hvis hun kommer i morgen hadde det vært på bursdagen til oldemoren, og kommer hun på torsdag er det samme tall som mormoren, og mormorsyke mormor synes det hadde vært flott... ;)

Skrevet

Mitt svangerskap har dessverre vært alt annet enn smertefritt, men dette er en helt ny vondt. Derfor jeg begynner å håpe at det er noe.

Og ja, jeg kjenner det også mest når jeg sitter....

Skrevet

oioi ;D Tenk om det er noe på gang da!!!! *håper-håper* Jeg har tenkt tanken om å skrive innlegg om denne strålingen, men det har ikke blitt til. Jeg har tenkt at det er ungen som treffer en nerve.... men din beskrivelse er lik min....så.

Nå ble jeg nesten opptimist selv her :P selv om jeg har "lovet" meg selv å ikke bli det.

Lykke til da Frøken Olsen

Skrevet

Ett spørsmål til Frøken

Hvordan er formen på H*n i magen din i dag? Er det mer eller mindre liv enn vanlig?

Skrevet

Jeg har hatt strålinger nedover og rundt bekkenet når hun treffer nerver, så dette er noe heeeeeelt annet.

I dag har det faktisk vært masse liv, hun har vært roligere de siste dagene, men i dag har det vært mye aktivitet. Hva med deg??

Og lykke til du også!

Skrevet

Han har vært unormalt rolig di siste dagene, nesten så jeg har blitt litt mistenksom. Men har sagt til meg selv at det er normalt.

Pleier normalt å være våken rundt samme tidspunkt. I dag tar han helt av, holdt på i 2 timer her nå.skulle ikke tro at det var plass nok for all den romstreringen som skjer.

Skrevet

Dessuten kommer det kynnere ca hvert 10-15 min, og jeg har ikke hatt noe særlig av det heller....

Skrevet

Hmmmm.... Kanskje vi er i gang da? Siden vi begge har like opplevelser av dette. (Rent bortsett fra kynnerne, de er jeg litt usikre på)

Skrevet

Jeg har denne elektriske strålingen i ryggen i dag jeg og. Kanskje smittsomt??

Noe helt annet enn hva jeg har kjent tidligere.

Men i motsetning til dere er frøkna i magen ekstremt rolig i dag.

Håper noe skjer her men er jo 10 dager igjen til termin.

Skrevet

Har forklart samboeren at det føles som det sitter i "smilehulla bak" i ryggen om du skjønner :)

Skrevet

Hos meg er de høyere opp, men.... Vi får krysse fingrene alle sammen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...