Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Er det noen flere som syns at bitene i middagsglassene fra 8 mnd er store, jeg syns potetene er ofte store...er jo litt stressa for at snuppa vår skal sette det i halsen så vi moser middagen litt ekstra..
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Gjorde som dere i starten og serverte gradvis større og større biter. Gikk seg til nokså kjapt egentlig :-)
ana baroma Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Bitene er myke, så det går helt fint for de fleste vil jeg tro:) Snuppa synes det er bedre med litt biter enn finmost mat... Men se hvordan ditt barn reagerer på maten:)
Jenter i blått Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Prøvde 8 mnd glassene for første gang akkurat nå. Ingen suksess for å si det sånn, men mange rare ansiktsuttrykk! Tror ikke hun fikk svelgt så mye, hun frøste det ut! Hehe litt av et syn fikk jeg meg ihvertfall! Prøvde å mose det, men tro hun hadde bestemt seg for at dette likte hun ikke. Måtte fram med 6mnd glasset så får me heller prøve igjen en annen gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå