Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende? Pinlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å trene litt for å komme i form og en venninne lærte meg en pilatesøvelse som trener rumpen. Den går ut på at man ligger på magen med bena strake og lett atskilt, hever bena opp fra bakken og slår dem mot hverandre slik at lårene så vidt møtes, skiller dem, slår sammen igjen osv 5 ganger. Alt på utpust og mens man strammer magemusklene samtidig. Jeg har tatt denne øvelsen mange ganger nå og endelig fått dreisen på den. Men i går skjedde det noe. Når jeg begynte så begynte jeg å kjenne meg...ehm...opphisset... Ble veldig overrasket og gjentok øvelsen, denne gangen mer enn 5 ganger og jeg fikk søren meg orgasme! En sånn vond-god en. Sånn helt ut av det blå. Ble mildt sagt lettere sjokkert, dette var jo noe av det siste jeg tenkte på da, midt på dagen og med barna i naborommet. Nå tør jeg ikke gjenta øvelsen jeg, litt pinlig da! Noen som har opplevd noe lignende? Jeg pleier normalt sett å bruke litt tid på å få orgasme og det er alltid hender ivolvert også da for å si det slik ;-) Så dette var...vel...utrolig...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kanskje det som skal til for at treningen blir så morsom at du orker å fortsette?

Lykke til med treningen! :) Og nei, jeg har aldri opplevd dette...

Skrevet

Ha, ha, ha...jeg ler meg skakk ihjel:) Du forteller det jo så morsomt også. Må jo være et pluss dette da. Du slår jo to fluer i en smekk.

Synst jeg ser deg i denne stillingen, mens mannen din prøver seg.

Ha,ha, ha......:)

Skrevet

*løper og gjør pilates på gulvet*

Skrevet

Ja, *kremte*, mannen holdt på å le seg ihjel da jeg fortalte det og har ertet meg med det siden, hehe...

Men det var på en måte litt ubehagelig også. tror kanskje jeg har eggløsning nå, kanskje det har noe å si?

Skrevet

Forstår faktisk hva du mener. Noen luringer de kineserene (var det de som fant opp yoga?)

Skrevet

*ler* Ja kanskje det. Hmmm... Plutselig fikk Pilates en ny mening ;-) Akkurat Pilates tror jeg det er en amrikaner som fant på for noen tiår siden. En mann da, så han fikk muligens aldri samme effekten? Det strammer liksom i alle de rette musklene "der nede" og det hadde jo sine spesielle bieffekter, hehe...

Skrevet

Pilates var deg ja. Kan være en grei gullerot i treninga det der. Og sikkert knallbra for bekkenbunnen og ;)

Tipper mannen din er dritmisunnelig hi hi

Skrevet

Jepp! Jeg har opplevd noe liknende; og det var enda pinligere. Det var ikke med pilates, men hos fysioterapeut. Jeg lå på magen på en benk og fikk massasje på rygg og skuldre. Ikke noe seksuelle tenninger i forhold til fysioterapeut. Tenkte ikke tanken engang. Plutselig gikk den herlige orgasmefølelsen gjennom kroppen. Jeg sa ikke et ord, men tror jeg rødmet kraftig ned i benken. Det samme skjedde meg en gang jeg fikk massasje i nakken etter en ansiktsbehandling (dyprens med massasje). Tror de trigger erogene soner på kroppen, og da oppstår det instinktivt.........(egentlig deilig; men du så pinlig i slike situasjoner!)

Skrevet

Ja jeg har sagt til min mann at mitt g-punkt ligger i hodebunnen ;)

Hadde jeg kunne male som en katt hadde jeg malt under hodemasasjen hos frisøren :D

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

haha seriøst?? litt pinlig ja men mest morsomt:-) hehe....:-)

Skrevet

Ja har opplevd lignende men ikke ved trening, det var den tiden da jeg hadde piercing i det aller helligste, var ett par episoder på buss og ved gåing i trapper at jeg fikk orgasme.. pinlig men hehe :P

Skrevet

Hehe,, du bør ikke dra på sånne felles pilates treninger.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...