Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabofamilie som snart går meg på nervene.. De har en gutt på 5 år som snart bor her. De sender han hele tiden hit, og så reiser de bort uten å spørre om det er greit at han kan være her. Jeg har selv 3 barn på 5 år, 3 år og 3 mnd. Minstejenta er mye syk, så det er mye gråt her. Har prøvd å snakke med moren til gutten om at det ikke passer alltid at han kommer , men det hjelper ikke.. huff. jeg er så lei nå.. Han har akkurat kommet nå for andre gang i dag. Vi er på vei for å handle, så jeg sier at han må gå hjem, men det går ikke for mamman hans har reist for å handle.. Kan jo ikke bare sende han hjem alene. Vi bor ganske nærme en veldig trafikkert vei.. Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig???? Hvor korttenkte er folk??

Uff, ikke godt å si. Hadde vært fristende å tatt med hele ungeflokken, nabogutten inkludert, og dratt bort et sted. Til foreldre eller venner eller noe, hvis du har mulighet? Så kan du jo bare bli der til naboen begynner å få skikkelig angst, kanskje de skjerper seg da. Sånt går jo bare ikke an...

Skrevet

er det ikke da man kan/bør sende en bekymringsmld????

Skrevet

finne mobil nummeret til naboen, ringe de og si at det passer faktisk ikke,for dere skal ut. Hva sjer om dere ikke er hjemme da når han kommer?

Skrevet

Ringte moren i stad for å si ifra at vi skulle bort, og når hun kom å hentet han. Det eneste hun så da var" åhh beklager jeg viste ikke at du skulle bort,, du er jo alltid hjemme"... ohh herregud jeg blir gal.. glad jeg skal flytte snart

Skrevet

Er det mulig? Også det frekke svaret da, "du er jo alltid hjemme".. Vet ikke om man skal le eller gråte.

Gjest irismor
Skrevet

For å sette det hele litt på spissen så hadde jeg kontaktet barnevernsvakta og sagt at mor er ikke hjemme vi skal ut. Hva gjør jeg med gutten.....

Skrevet

utrolig frekt! Men jeg hadde nok også sendt inn en bekymringsmelding hadde jeg vært i dine sko. Tydelig at det er et sted det svikter siden moren har så lite ansvarsfølelse for gutten som du beskriver.

Skrevet

ja jeg har vurdert å sende en mld til barnevernet.. Moren til gutten har en ny mann, og for 14 dager siden fikk de en bebi sammens. Hun sa for noen dager siden at det å bli tobarnsmamma var mye mindre jobb enn hun trodde.. kansje ikke så rart når gutten er hos oss nesten alltid. ... Nei det er vanskelig det her, men takk for alle svar

Skrevet

Ring moren og si at neste gang det skjer så kontakter du barnevernet. Greit å gi en advarsel først men det kan jo ikke forsette sånn. Stakkars gutt som blir ignorert når nye babyen har kommet... :(

Skrevet

hehehehe smart dame:) Lag en faktura i Excel og legg den i postkassen hennes. x antall timer barnepass = x antall kr.

Tipper hun tar hintet da:)

Skrevet

Hehe.. ja kansje d var d jeg skulle gjort.. hadde blitt en fint med ekstra penger.. .. føler meg litt utnytta .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...