Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde dette ville gå over, men er enda stuptrøtt. Det svir i øynene og vil bare legge meg... Er 14+5 i dag. Ved tidligere svangerskap ga trettheten seg rundt uke 12-13. Nå er jeg i uke 15 og mer trøtt enn noen gang.... Nesten litt slitsomt....

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er trøtt ennå jeg - og jeg er 23+2... Synes også å huske at det ga seg tidligere forrige gang. Men da hadde jeg jo ikke Turbo til å slite meg ut;-) Er virkelig annerledes å gå gravid med en liten en i tillegg!

Gjest yrild
Skrevet

jeg er også utrolig trøtt!! Var så glad når kvalmen gikk over 12+6, men nå har jeg istedet blitt så trøtt at jeg nesten ikke kan stå oppreist... vet ikke hva som er værst jeg!? Er 13+3 i dag...

klem

Skrevet

uff godt det er flere. er 12+5 og stuptrøtt. Jeg leverer frøkna i bhg og går hjem og sover.. Får ikke gjort noe fornuftig

Skrevet

jeg er i uke 24 og er kjempetrøtt ennå, blir nesten bare mer og mer zombie.......

Skrevet

Jeg er 17+4 idag og vil helst bare sove. Har en på 6 år som krever sitt og en mann som alltid jobber. Har våknet opp sittende i sofaen flere ganger. Håper det snart går over. Guttungen har fått smugla ut mange is mens jeg har sovet.

Skrevet

Ojoj, for min del ble det bare verre;-) Jeg er 27+2 og er trøttere enn noensinne! Benytt dere av enhver anledning som byr seg til en liten blund;-)

Skrevet

Jeg er 18+6 idag og like forbanna sliten som jeg var i begynnelsen,sovner midt i barnetv og legger meg stort sett rett etter det,er heeelt utslitt =(

Skrevet

Jeg ble trøtt da jeg var ca 16 uker på vei jeg. Og er enda veldig trøtt og fryktelig sliten. Blir sliten av ingenting:) Merkelig hvor forskjell det kan være! :)

Skrevet

jeg er 21 uker og dødtrøtt Jeg ble i grunn værre i uke 20 eller noe.

Har en på 22 mndr som krever sitt i tillegg til full jobb med 50 timers uker

Skrevet

Jeg har en på snart 6 år og ei på snart 3 år. Heldigvis er de i bhg enda, for fy så trøtt og sliten jeg er. I tillegg til BL da..

Klarte nesten ikke stå oppreist når jeg skulle lage middag i dag...

Sov 3 timer etter middag. det gjorde godt, men er enda utslått...

Noen dager er kanskje verre enn andre..

Skrevet

Jeg har ei på 15mnd, som jeg går og venter på barnehageplass til.. Til nå så har tanta passet henne. Jeg er 50% sykemldt pga kvalme og det at jeg er konstant sliten, og ikke minst TRØTT! Fy f**** Det er slitsomt, og være i denne formen, samtidig som jeg skal ta meg av tulla. Gubben kjører langtransport og er kun hjemme i helgene. Jeg er bare 20-21 uker på vei, men vurderer sterkt og ta 100% sykemld pga at jeg rett og slett har NULL energi igjen til hverken hus eller datter:(.. Har bare lyst til og sove, men med mer eller mindre alene-ansvar for tulla så går jo ikke det:(...

Det skal også sies at jeg jobber på lager, og er i en veldig fysisk krevende jobb:(...

Det er virkelig som flere sier her, at det og gå gravid og ha små ifra før, er forferdelig slitsomt!...

Skrevet

Jeg melder meg også inn i trøttis-klubben. Sovner på sofaen hver kveld, enten før eller etter to-åringen har lagt seg. Har også sovnet mens han har kjørt lekebilene sine opp og ned beina mine.. Kanke huske at jeg var såå trøtt forrige gang, men da var nok lettere å "snike" seg til en middagslur enn det er nå..

Skrevet

Må du jobbe 50 timer da? Er det ikke viktigere å ta vare på deg selv og den lille + krabaten på 22 mnd? Jeg er førstegangsfødende, og har alltid jobbet mye. Endelig har jeg lært å ruge og ta vare på meg selv... er sykt trøtt (uke 25) men skal ikke klage. Jobber 50%. Topp. Tenåringene (til mannen) klarer jeg å takle mye bedre nå - da jeg kan være litt mer oppesenn og mindre zombi :). Håper at jeg kan gå ut svangerskapet med 50% da det ser ut til å hjelpe - både min effektivitet på arbeidsplassen og mer harmoniske væremåte i heimen ;)... he he.

Skrevet

Skriver under på denne "tråden" jeg oxå. Er skikkelig trøtt for tiden. Er i uke 23 nå. Har 2 små fra før og en 8 til 4 jobb så det tar ikke lang tid før jeg må gi opp kampen om å holde meg våken når kvelden kommer :o) MEN nå har jeg 3 arbeidsdager igjen oxå er det FERI :o) Ser virkelig frem til det nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...