Gå til innhold

Hvilken mykbag passer i GT safari dobbel vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linus trenger en mykbag til søskenvogna :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, men vil tro Carena og Babytravel passer.

Lurer litt på det samme, har Titanium Sun selv, men har mykbag i Teutonian etter storebror, så skal se om den blir for stor først, hadde vært greit å ha samme bagen til begge vognene. Frykter at den blir i største laget, så da blir det vel babytravel mykbag på oss. Koster vel rundt 300-400 og er helt enkel svart.

Skrevet

Den Titanium vogna, kan jeg bry deg med å spørre hvor høy den er i ryggen? Storebror her er 3,5 år og 105 cm, så lurer på om jeg får plass til han i en Titanium. Den ser jo så snerten ut :-)

Skrevet

Snerten ja :) hehe. Har ikke tatt den i bruk ordentlig enda, da det enda er en mnd til termin, men har tatt noen prøveturer med en unge og handleposer :P Men lengden i ryggen ja, jeg vet sannelig ikke jeg, men jeg la merke til det når klompen prøvde den at han ikke hadde mye å gå på, hvertfall når han satt så rett som det går an. Hodet var liksom i kant med toppen på ryggdelen. Blir vel bedre hvis ryggen legges litt flatere, pluss at det går an å ta ut polstringa som er i setet. Han her er to år og noen og nitti høy vil jeg tro.

Men sånn i forhold til klaringa til kalesjen hadde han god plass, var først og fremst selve ryggen som var litt kort. Vet ikke om dette er vanlig på søskenvogner jeg, at ryggene er kortere enn på enkeltvogner.

Vil ikke tro du ble veldig mye klokere av dette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...