Gå til innhold

Har dere gjennopptatt sex livet da jenter??


*Super*Mamman*

Anbefalte innlegg

Fødte en gutt på 4 kg 4 mai. 14 dager etter var vi i gang med sex igjen.. Gikk kjempebra, men litt ømt da.. Grunnen til at vi startet så tidlig, var rett og slett for at jeg ville overaske mannen min med litt kos på 30 årsdagen hans. Gjett om det falt i smak da, hehe:)

Revna ikke noe denne gangen, så underlivet kom seg ganske så fort igjen.. Kjenner at jeg fremdeles er øm med sex, men det er helt overkommelig.

Bruker kondom med tanke på infeksjon osv da..

 

Hvordan går det medd ere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Her må jeg slutte å blø først. Orker ikke så lenge jeg blør. Fødte den 15 mai så begynner å bli litt lei nå....

I tillegg har jeg hatt en infeksjon i ks-såret. Det er også ganske så vondt så sex frister ikke enda desverre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe..nei, her er nok den tanken ganske fjern ennå. Her snakker vi totalruptur for 3 uker siden, så mannen er innstilt på at det kan gå litt tid før det gjenopptaes... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ennå ganske sarvet med sting osv nedentil ennå, så det blir nok en stund til ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi og tok det opp igjen etter ca. 3 uker. Gikk fint det. Hadde nesten ikke sydd denne gangen. Men tror han merker litt forskjell der nede likevel:) Vi bruker i allefall kondom sånn at det ikke skal komme infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...