Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Therese =) Har det selv som mellom navn:) Synst ikke Terese er så fint, er på en måte noe som mangler. Alle jeg kjenner og vet om heter Therese er med H =)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg heter Therese...synest det er finest å skrive med H.. Men jeg synest det er ett litt kjedlig navn..men sikkert fordi jeg heter det selv..;)hehe Vet om mange som synest det er ett fint navn!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 hihi..var noen her nylig som ville bytte navn. Hun synst hun hadde så fælt navn. Og hun het Therese. Sprøtt. Da er du forfengelig. Hadde nå hun hett Kjellrunn elle Gry-Vigdis hehe. Jeg heter Therese. Med h. Fornøyd med navnet mitt jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg også heter therese, og er superfornøyd!! Det må være med H ja, ellers ser det så nakent ut.. Theresa er også fint, igrunn hakket finere enn therese!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Therese med h er veldig fint:-) Hadde det vært "ledig", hadde det vært på lista vår.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Selv om det er såpass vanlig er det fortsatt veldig fint. Vurderer det selv som mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 I sjangeren grusomme 70-talls navn..anyway hadde valgt med h siden det er mest vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå