gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 tenkte å bake det å ha med på sommerfesten i bgh...
Busy Bee Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Veldig god oppskrift, men på engelsk, håper det går bra! 2 1/4 cups all-purpose flour 1 teaspoon baking soda 1 teaspoon salt 1 cup (2 sticks, 1/2 pound) butter, softened 3/4 cup granulated [white] sugar 3/4 cup packed brown sugar 1 teaspoon vanilla extract 2 eggs 2 cups (12-ounce package) Semi-Sweet Chocolate Morsels
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Maryland Cookies Ingredienser: 100 g smør 135 g sukker 1 egg 150 g hvetemel 1 1/2 ts bakepulver 1 ts vanlijesukker 75 g hakkede mandler 60 g hakket kokesjokolade Fremgangsmåte: Smør og sukker røres hvitt, tilsett egget og rør dette godt inn. Resten av ingrediensene røres inn i blandingen. Formes som små topper med teskje på bakepapir. Stekes ved 180 °C på midderste rille i ca 12 min. Serveres lune eller kalde. Disse er syyykt gode, og så utrolig enkle å lage. Du klatter bare på massen på bakepapiret i ca like store klatter, smelter utover av seg selv. Varierer litt hvor store jeg lager de. Bruker å lage uten mandler og heller litt mer sjokolade. Kan vel egentlig ha i det du liker, rosiner, nøtter, frukt, smarties
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 hvor mange blir det av en slik oppskrift da?
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Av denne får jeg fylt ett brett. Blir vel kanskje 12-16 stk, kommer an på hvor store du lager de. Jeg liker de store og flate De bruker å smelte litt inn i hverandre, så kunne kanskje lagt de på to brett, men siden jeg er så sløv orker jeg ikke det Brekker de fra hverandre når de er ferdig istedet
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 (Tror jeg må gå og lage meg noen selv nå jeg....kremt...ble så fryktelig frista av å snakke om de ) Er forresten ikke noe problem å lage mange når man først holder på, de holder seg ei stund også, så kan du la være å ta med alle i bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå