FuriLaks Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 bak!! Jeg er så avhengig at det begynner å bli litt slitsomt. Ja, DiBavhengig. Må inn å sjekke selv om jeg for en time siden sa til meg selv at nå er det nok, ikke mer dib før i kveld- minst. Finnes det noe program eller må jeg bare ta meg sammen? ;P
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg sparker deg bak,hvis du sparker meg:o) 1-2-3 SPARK:-D
FuriLaks Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Auau! Men takk:) Kjente du mitt? Var et skikkelig karatespark!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 man blir skikkelig avhengig ja.. klarer liksom ikke å slite seg bort fra datan... irriterende.... men nå skal jeg ut!!! hehe
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Går det utover barn? Går det utover mann? Går det altfor mye utover husarbeid? Hvis ikke så har jeg funnet ut at man like gjerne kan sitte her som å glane på tv, lese bok e.l. Sessa er flink til å lage unnskyldninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå