Gå til innhold

Spark meg, spark meg, SPARK MEG


Anbefalte innlegg

Skrevet

bak!!

Jeg er så avhengig at det begynner å bli litt slitsomt. Ja, DiBavhengig. Må inn å sjekke selv om jeg for en time siden sa til meg selv at nå er det nok, ikke mer dib før i kveld- minst.

 

Finnes det noe program eller må jeg bare ta meg sammen?

 

;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sparker deg bak,hvis du sparker meg:o)

 

1-2-3 SPARK:-D

Skrevet

Auau! Men takk:) Kjente du mitt? Var et skikkelig karatespark!

Skrevet

man blir skikkelig avhengig ja.. klarer liksom ikke å slite seg bort fra datan... :) irriterende.... men nå skal jeg ut!!! hehe

Skrevet

Går det utover barn? Går det utover mann? Går det altfor mye utover husarbeid? Hvis ikke så har jeg funnet ut at man like gjerne kan sitte her som å glane på tv, lese bok e.l.

 

Sessa er flink til å lage unnskyldninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...