Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har kjempe lyst på sex, men jeg blir jo så altfor våt. Og da må vi stoppe underveis og tørke bort gørra. Dette er jo like opphissende som å tre på en kondom.. Noen som har noen råd? Dette har sjelden plaget meg før, men nå er det sånn hver eneste gang.. I dag stoppet han, fordi verken han eller jeg kjente noe som helst.. Jeg er i 17 svangerskapsuke...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Vi har litt det samme problemet,,, Når jeg bir altfor våt bytter vi stilling og han tar meg bakfra. For da blir det trangere og han får mer motstand
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er ikke gravid . Men jeg er også alltid mega - våt ....har aldri plaget meg ....tvert om - er jo en kjempefordel for meg kontra de som plages med tørrhet . Å være tørr er da ikke mye sexy ........eller opphissende ... Har alltid fått utrolig mye positiv respons på det og mye skryt av menn for nettopp det ...at jeg er så v å t ....- det syns normalt menn er utrolig SEXY .... Om han ikke kjenner noe pga det - høres helt merkelig ut ... Dere må jo være enten utrolig vide og store der nede eller han bitteliten og ufølsom i såfall ( kanskje elendig ereksjon ) Ved dårlig ereksjon - halvslapp ..føler ikke jeg heller like mye ... Å være skikkelig våt ...er helt topp ....slettes ikke verken usexy eller ekkelt . Rart dere syns det ...skjønner det ikke ...???? SEX ER VÅTT og glatt ....sånn er det bare ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå