Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Har bestandig hatt slike mensmurringer i underlivet når jeg venter menstruasjon. Jeg har hatt slike murringer/smerter gjennom hele graviditeten også, fram til nå, er 20 uker. De har kommet og gått, men var verst i begynnelsen. Den siste tiden har de vært sjeldne, og ikke vart noe særlig lenge. Merker også at de flytter seg lenger opp i magen etterhvert som ukene går... Idag har jeg imdlertid hatt disse murringene/smertene i flere timer, enda ikke gått over... Regner med det er helt normalt, men blir så slakk og satt ut av spill. Vil bare ligge på sofaen, vanskelig når man er på jobb da... Flere m slike sympt??
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Kan det ha noe med at jeg har bakovervendt livmor??
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Vet ikke med bakovervendt livmor, men jeg har også mensmurringer innimellom. Hadde det oftere tidligere, men de kommer nå også. Er ganske slitsomme.. Hadde det sånn med førstemann også, så regner med det er helt normalt. Er 23+2 i dag.
Gjest yrild Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 jeg har også mensmurringer og bakovervendt livmor, men vet ikke om det har noen sammenheng: Legen min sa at det er livmoren som strekker seg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå