Gå til innhold

har et par spm kan noen hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gifte meg 13.06.09 men sliter med et par ting.

viskal lage innb kort,b.kortog takke kort selv, men jeg er ikke kreativ og vi skal ha et bryllup som er i gammeldags stil (skal gifte oss på et museum) og vil ha i litt gammel dags stil på korta også noen forslag til hva vi kan gjøre??

og jeg vil at det er en farge som går igjenn i bryllupet hva tenker dere om lilla??

må jeg spandere frisør osv på forlover???

hvor sover dere hen dagen før?

nå var det mange spm men håper at dere kan svare=)

tusen takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen tips til korta dine :(

Ellers er lilla en veldig fin farge =) Det skal vi ha også!

Du MÅ ikke spandere frisør, det er helt opp til deg! Men jeg skal spandere på min hvertfall!

Dagen før skal jeg sove hos mamma og pappa!

Skrevet

1. Ang. innbydelser så kan du ta noe kvitt ark(gjerne sånn som ser hjemmelaget ut) og farg de i te (da blir d seendes gammelt ut)... Eller du kan gjøre som venninnen min gjorde da de giftet seg (tar sikkert lang tid da)..De broderte sånne ansiktet sett fra siden... Va veldig fine..og minte meg om gamledager...

Hvilket museum skal dere være på?

2. Eg syns ikkje lilla passe til gammelt bryllup da, men det er jo min mening...

3. Eg spandere ikkje frisør på forlover.

4. Vet enda ikkje kor eg skal sove dagen før...kanskje hos en venninne som skal passe barnet vårt, eller så lure eg på om eg skal spørre forloveren min om ho vil bo med meg på hotell den natta...

Skrevet

vi skal ha selskapet og gifte oss på borgardsyssel museum i sarpsborg=)

hbilken farge syntes du er fint??

tenkte at jeg ikke gadd å spandere det, kan heller kjøpe en liten ting til henne.

er det normalt å sove borte dagen før??

lurte litt på om jeg skulle kjøpe sånn gammelt ark som er brent i kanten på så kan jeg skrive på de i gammel skrift.

når skal dere gifte dere??

Skrevet

Eg vet ikkje hvilket museum dette er da... Hva finnes d der inne? Sett litt på nettet nå, og sånn som eg forstår det så er det litt av alt? Bare gammelt? Kan du ikke finne noe der inne som du liker, og som du kanskje kan gjenskape som et tema i bryllupet... Skal dere ha en gammel bil, eller noe? Da kan jo bil være et tema, du får jo både bilder av gamle biler, og tror det finnes stempler også...

Farger eg syns passe til gammelt er da brunt(brunhvit på en måte), offwhite, svart/hvitt... Hadde det vært meg tror eg at eg hadde satsa på brunt og hvitt, med kanskje en farge som passe disse to...

På nettet kan du laste ned et program som heter PhotoFiltre, og der inne kan du få bildene dine t å se gamle ut (brunlige). Bare et eksempel på f.eks. innbydelser:

- Kjøp hvite ark/pappkartong som du farger i te, så de blir brunlige... Brett arkene i den str du vil ha kortet, og lim utenpå et offwhite eller brunt ark og kanskje skriv ut bilder i denne "brune fargen" og lime oppå... Du kan jo også bruke teglmerke for å "lime" sammen kortet...

Høres uansett ut som et vakkert bryllup...

Selv liker jeg og samboeren min svart, og går omtrent kun i svarte klær, så vi har fargene svart, hvitt og sølv, og disse fargene går igjen i alt, innbydelser, bordkort, takkekort, sjakett, brudekjole(kvit) og brudebukett(svart dekorasjon, kvite roser og diamantnåler i rosene)...

Du trenger ikke velge alt likt, bare velg de samme fargene, så får du en stil over d hele...

Skrevet

det var jo kjempe lurt=)=)=) tusen takk=)=)=) du er virkelig kreativ=)

er det lenge til dere skal gifte dere eller??

Skrevet

Ingenting å takke for... Syns det bare er hyggelig å hjelpe, spesielt på den kanten (elsker alt som har med kortlaging å gjøre)...

Vi gifter oss 2.aug :o)

Skrevet

Ja, vi mangle kaken da....

Skrevet

det finnes mange bøker med tips til å lage sånt selv,finner du på biblioteket-:)

Jeg spanderte frisør på min forlover og kjolen hennes,frisøren fikk vi billig for det var ei venninne av meg.Vi sov på hotell den natta.Lilla er en kjempe fin farge,spseielt når det går mot høst):

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...