grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 der fikk vi se at lillegutt har det veldig bra. han har fått hår på hodet, veier ca 1800gram og er noen og førti cm lang. han har begynt å få litt deilige baby valker og ligger bare å koser seg:) cd med bilder å film får vi i neste uke.. men jeg fikk med et bilde som jeg har lagt ut på profilen og hjemmesia mi:) BPD:83 MAD:90 FL : 58
mammmma***fødeklar*** Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Så koooos:-) Hvor var du på UL da, privat eller sh? Har så lyst igjen, skal ikke før den 30 og det er så leeenge til! Har åpen dør på føden da men håper jeg ikke trenger det...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 var privat.. di er så utrolig kijipe på ul her i Ålesund iallefall er d d jeg har fått erfart:) så betalte 600 kr men d er bare SÅ verdt d:)
mammmma***fødeklar*** Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Tips om hvor jeg bør bestille da? Hører også til i Ålesund. De har vært utroli greie med meg både på føden og gyn da. Holdt på 15 min ekstra sist for å finne kjønn, men den gang ei. Babyen har festet seg i sete så får vel ikke vite før den kommer. Har forkorta mormunn og åpning så blir vel ikke mange ukene til avsløring, men har så lyst å vite NÅ!!! Betaler glatt 600 kr for en god opplevelse:-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 så heldig du har vært.. har desverre ingen positive opplevelser med gyn på Åse sykehus,, men d kan jo være at vi har vært uheldige.. mr klinkikken er dvi har brukt. di tar 600 for vanlig ul å 1000 for 3d. jordmoren er der bare på tirsdager men d er ganske lett å få seg time:) å hun tar seg god tid og er kjempe flink:) tlf 70153690
mammmma***fødeklar*** Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Tuuusen takk! Synd at du ikke har så god erfaring med gyn... Håper det veier opp når du kommer i fødsel og forhåpentligvis barselhotellet. Lykke til videre!
Sannellerslik? Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 jeg var også på mr-klinikken på moa, på 3d ultralyd.. var ikke særlig fornøgd md 3d-bildene, men de vanlige 2d-bildene ble veldig bra:) jordmoren sa hun var ganske sikker på det var en jente:) så da får vi vente å se om de stemmer;) ps! ungen låg veldig dårlig til med ansiktet vendt innover, så var nok derfor det ble dårlige 3d bilder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå