Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er pluss 4 kg, veldig fornøyd med det i grunn, siden jeg har nok å ta av fra før av.

Skrevet

Gått opp 20 kg. Veier 78 kg og er bare 1,58, er 36 uker på vei...

Skrevet

Jeg er nå 37+5 og har gått opp 21kg.... er 162 høy... Håper jeg klarer å bli kvitt de igjen, men nå er det mye vann i kroppen da...

Også har jeg fått helt ekstremt mye strekkmerker :( Ble så stor veldig fort desverre... ser ikke ut i strekkmerker, og jeg er ikke ei som egentlig bryr meg sånn veldig om slikt, men er så ille at jeg syns det er flaut å kle av meg for legen o.l. :(

Skrevet

Jeg er 37+2 og har lagt på meg 12 kg....slanket meg 14 kg for et par år siden og det er jeg bra glad for nå!

Skrevet

Er uke 37 i morgen. Lagt på meg 20 kg, og regner med at det kommer et par til før vesla er ute. Forrige gang gikk jeg opp 23 kg, og de var borte på ett år. Trente to kvelder i uka og spiste ellers det jeg hadde lyst på. Satser på samme oppskriften denne gangen.

Skrevet

uke 37+6 og har lagt på meg 12 kg.

Skrevet

jeg er i uke 38 i dag og har lagt på meg 20 kg. Kun lagt på meg 0,5 kg de siste 2 ukene, så jeg satser på at det ikke blir så mye mere nå på slutten. Jeg la på meg mest i begynnelse jeg.

Skrevet

Jeg er akkurat i uke 38, har lagt på meg nesten 11 kg. Jeg har også mye vann, så kiloene blir heldigvis fort borte etter fødselen!

Er det forresten noen her som vet hvor mye vann en kan ha i kroppen?

Vet iallefall at en liter vann veier 1 kg..

Skrevet

eg e i uge 38 å har lagt på meg ca 5 kilo. men eg hadde ein kvalme periode mellom uge 8 og 12 der eg gjekk ner 6 kilo.

Skrevet

Uke 37, lagt på meg 14 kg. Ikke så stor mage, men har nok lagt på meg litt ellers;-)

Skrevet

Jeg fødde i uke 38,da hadde jeg lagt på meg 25 kilo... (hadde en del vann i kroppen og)nå er jenta 2mnd og jeg har kun to kilo igjen så er all graviditets vekta borte vekk=))) det hjelper vannvittig på og amme...det har jeg gjort nå,men gjor ikke det med førstmann,og da brukte jeg ett år på og få vekk kiloane

Skrevet

Er 36 uker i morgen og har lagt på meg 12 kg, bare mage, man kan ikke se at jeg er gravid bakfra heldigvis.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye vann det er mulig å ha, men sist jeg gikk gravid fikk jeg svangerskapsforgiftning og på 6 dager mellom uke 34 og 35 gikk jeg opp 5 kg (bare vann) - før jeg ble satt igang halvannen uke senere hadde jeg gått opp ytterligere 1-2 kg. Så totalt hadde jeg i hvertfall 6-7 kg vann i kroppen da.. det var grusomt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...