MiaKristin Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 4 dager før termin begynte jeg å få litt vonde tak i magen/ryggen, veldig uregelsmessig og helt overkommelig. Jeg regnet med at dette bare var noe tull og tenkte ikke mer over det. På kvelden kl 18.30 ble det brått litt mer tak og dette ble regelmessige. Pappaen fikk rompa i gir og ringte føden. Men siden det var 7 min mellom vente vi bare. Så kl 21.00 ble det plutselig 4 min melom og vi heiv oss i bilen. Ble sjekket først kl 21.45 og hadde da 7 cm! Jordmor mente dette var kjempe bra til å være førstegang. Ble flyttet til ei fødestue og traska rundt mellom riene. Jordmoren var veldig imponrt over humøret mitt mellom riene, var ikke mange som lo med 9 cm åpning. Pressveene kom og etter 30 min var prinsen ute. 01.24 15 juni. De vitale mål var 3640 gr, 51 cm og 33 rund hodet. Jeg sitter igjen med en veldig god opplevelse. Hadde ingen drugs og var egentlig glad for dt (selv om jeg hadde planlagt å ha epidural.. hehe). Til tider var det selvsagt vondt, men man finner utrolig nok krefter fra ett sted til å klare det. Og jeg hadde uuvurderlig støtte fra min kjære:) Jeg sliter litt med å få melk, men det order seg nå En stor takk til alle på Bærum sykehus for fantastisk støtte og hjelp:) Og lykke til jenter! Det er verdt det!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 gratulerer så mye :-) Kos dere masse. Ligger selv på Bærum på observasjon (siden søndag). Kanskje det var din lillemann jeg hørte gråt på natta da, he he! Håper min venter litt til.
jurgita&runa&trym Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Grattis igjen!!! Håper du skal fortelle meg mer om fødselen, når du får tid
jurgita&runa&trym Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 og legg inn nokka bilder på profilen:P
tika81 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Gratulere:) Høres ut som en fantastisk fødsel. Kos dæ me den lille prinsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå