Gå til innhold

flere med kraftig "menssmerter" ???


Tullhøna84

Anbefalte innlegg

Jeg går i min 5 svangerskapsuke nå og har hatt skikkelige "menssmerter" i en uke nå.fant ut at jeg var gravid på lørdag =) dro til legen igår for å sjekke ut hva de smertene kan være. kan ha så vondt at jeg nesten kaster opp og bare ligger å vrir meg i smerte!!

legen undersøkte meg å sa heldigvis at alt var som d skulle =) ble letta da =)

men lurer på om det er flere som har d som meg??? og når vil de smertene gå over?? får ikke akkurat sove om natta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Sliter med det samme problemet. Første gang jeg merket smertene ble jeg livredd fordi jeg trodde at jeg skulle abortere. Ringte ei venninne dagen etterpå, og hun sa det var normalt, at hun slet med det samme når hun var gravid første gang. Sa legen din noe om det kom til å gi seg eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gravilla24 jeg tror jeg kjenner deg jeg!!! :) gå inn på profilen min å se om det stemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt et par tilfeller hvor jeg har hatt nokså vonde magekramper. Men det har gitt seg nå heldigvis:) Er bare 4+2.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de sa det ville gi seg!!!ble det værre så skulle jeg kontakte lege!! men værre har det heldigvis ikke blitt =) hun sa alt var normalt da!! smertene kom visst av at det var trangt i bekkenet eller no sånt!!!

har du vært hos lege??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det i nesten 3 uker, men nå har det gitt seg gradvis og er nesten borte. Nå kjennes bare små, små stikk innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!!! det er meg.. hehe! jeg er så glad! håper du ikke får noe mer trøbbel med vondtene og bekkenet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også sinnsyke menssmerter. Blir litt stresset av dette her. Men litt godt å høre at jeg ikke er alene ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei litt stressa jeg også ja!!! har så vondt at jeg står opp 3-4 ganger hver natt!!! prøver å ta minst mulig paracet, men har så store smerter at jeg må bare ta det!!!

håper det gir seg snart!!! håper det gir seg for deg å =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...