jentebanden Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Sambo ringte nå, ba meg sende en mail fra mailen hans. Nysgjerrig som jeg er klikket jeg innom sendt-boksen hans før jeg logget ut, og der var en mail til min forlover med liste over hvem som skal være med på utdrikningslaget mitt. Og jeg som hadde blitt enig med min forlover om å ikke ha det. Åååå, nå ble jeg plutselig litt spent her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå