dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Nå har vi venta i det uendelige på snekkerne, og plutselig har de gjort alt på null komma svisj... vi er slettes ikke ferdige, men det er jammen meg ikke langt unna. vegger er revet og satt opp og nytt lite rom er laget og all slags. Jeg blir glad jeg, så nå må vi krysse fingre for at det blir malt også. for når snekkerne utsatte dette i det uendelige så ble jo malerne opptatt også slevom de var bestilt... fader altså... kejdelig når ett ledd svikter, men artig når det skjer ting likevel! hurra meg rundt og jeg har funnet verdens fineste tapet!!!!
Maud Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Så bra med ting som blir gjort. Om ikke i avtalt tid, så nesten tidsnok i det minste. Og så fint med verdens fineste tapet! Jeg synes å huske at du har det der du bor nå også?
♥Snulder Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Den som venter på noe godt venter ei forgjeves!!!! Så godt at det endelig er blitt fortgang i sakene!
Trollmora Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Så fint da! Plutselig er alt ferdig og dere er på tur over fjellet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå