Viktoria :) Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg var på UL igjen i dag, siden jeg hadde kraftige blødninger for 2 uker siden. Fikk UL da også som viste et bankende hjerte, men pga blødningene ville de følge meg opp igjen nå. Har vært veldig kvalm, så jeg har tenkt at det må være et godt tegn, samtidig har jeg forberedt meg på at kanskje ikke alt er som det skal. Men UL i dag viste at alt var perfekt Det var faktisk ganske stas! Hjertet banket, frekvensen var normal, størrelsen viste 8+3 (som stemmer), plommesekken var riktig fasong og det var ingen store blodansamlinger der inne. Ble både letta og glad. Nå tror jeg at jeg kan begynne å glede meg. Tror kanskje jeg skal fortelle det til mine foreldre denne uken
flypapir Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Så deilig det må være å få så gode nyheter! Er jo helt pyton å gå og ikke vite etter blødninger.. Synes du skal kose deg og spre den gode nyheten til de du måtte ønske. Er jo så godt å dele gleden med noen!
Endeligtobarnsmamma Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Vi har også vært på UL i dag (8+1) og så også hjertet:) kjempestas, plutselig ble dette veldig mer virkelig for oss begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå