Gå til innhold

Andre som ikke er kvalme i uke 7- 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som ikke er kvalme i uke 7-8? har bare mensmurringer sinnsykt trøtt:S

Har sett bankende hjerte da ikke så ømme bryster.....Føler noe er galt....=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Var kvalm i forrige uke. nå er det borte. Matlysten er ikke helt tilbake, da men.... puppene er litt ømme fortsatt, men ellers lite symptomer. Glemte å nevne vond rygg. huff, engstelig jeg også. Skal få "dommen" på Ul i dag....

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 7+6 i dag

Skrevet

da er vi ca like langt=) har du sett et bankende hjerte før da? Har skikkelig mensmurringer i magen assa=( føler jeg har mensen=(

Skrevet

Nei, men håper jeg får se det i dag :) er forberedt på det værste, da, så blir ikke skuffelsen for stor. Det blir den vel uansett, men....

Er nok vanlig at symptomene kommer og går litt altså. Er du noe mer trøtt enn normalt da? og hva med do-løpingen?

Har ikke kjent noe til at jeg må mer på do enn før, jeg..

Skrevet

bare om natten skikkelig sprenkt blære, veldig trøtt da:s..

Går nok sikkert bra!!!!!!!!!!!!!hold meg oppdatert da!!!!!!!

Skal du se den i dag?

Skrevet

Symtomer kommer å går!Det er helt normalt!Og så lenge du har sett et bankende hjerte Thea ville jeg ha slått meg til ro med det!Det er sikkert ikke lett men prøv!Det med mens lignende smerter, er helt normalt! livmor strekker på seg gjør seg klar på å bære fram et lite barn:) Så det er veldig bra! Det med kvalmen kommer å går! Jeg lå hele helgen, men ikke noe lengere nå...Jeg har også sett et bankende hjerte, og gleder meg over det!Har ikke blødd noe eller andre tegn på at jeg skal miste, dermed tror jeg på at denne gangen skal det gå bra og nyter tiden! Kos deg og nyt det:)

Giina:Når kl skal du inn på ul?Du må fortelle hvordan det gikk!!Håper du får sett et lite hjerte som banker for deg:)Masse lykke til:)

Skrevet

Takk for svar=)

Skrevet

Kjære Thea!

Jeg skjønner at du er veldig bekymret og det kan ikke være noe godt. Har forstått det slik at du har mistet før og det er ikke rart at det setter sine spor. Har sett at du skriver innlegg nesten hver dag hvor du lurer på om det er noen andre som ikke er kvalme osv. Men jeg tror kanskje ikke du føler deg så mye bedre uansett hvor mange ganger vi her inne gir bekreftelse på at det du opplever er normalt. Vi kan jo uansett ikke vite hvordan det er akkurat med deg og spiren din.

Det som du kanskje kan tenke litt over er at det ikke er noenting du kan gjøre fra eller til, i forhold til det å miste. Du har sett et bankende hjerte og da vil det mest sannsynlig gå bra. Da er det veldig vondt at du har brukt denne tiden på bekymring når du kunne ha gledet deg over svangerskapet. Hvis du skulle være så uheldig å miste igjen, så har det heller ingenting å si om du har vært bekymret. Bekymringen din gjør bare dagen din tyngre og gjør at du ikke har det noe bra. Bekymringen din eller bekreftelse fra oss påvirker ikke om du mister eller ei. Glede over svangerskapet derimot, har mange gode effekter. Det påvirker menneskene rundt deg og ikke minst barnet i magen. Når lykkehormonene strømmer hos deg, så gjør du noe godt for barnet ditt også. (Jeg mener IKKE at det er vondt for barnet at du er bekymret).

Stryk deg over magen og gled deg over at du har et voksende liv inni deg. Prøv og planlegge litt fremover, se litt på babyklær. Gjør koselige ting sammen med de du er glad i. Gjør de tingene du liker, selv om det kanskje ikke frister midt oppi all bekymringen. Men prøv! Ta en dag om gangen og gled deg over hver dag som går.

Håper at du snart føler deg bedre!

Klem fra

Skrevet

Hei Collette..

Js du har rett, skal slutte å være bekymret, men hvis jeg gleder meg alt for mye kan skuffelsen bli så utorlig stor hvis dte går galt hvis du skjønner...

Skal virkelig gledre meg over at jeg er gravid=)

Det går sikkert bra=)

Klem=)

Hvor mange uker er du på vei da?

Skrevet

Ja, jeg skjønner akkurat hva du mener. Men noen ganger tror jeg at man må leve litt i nuet. Akkurat nå så er du gravid og skal ha en baby om noen måneder. Det kan du glede deg over! Hvis du tar sorgene på forskudd, så må du egentlig sørge TO ganger. Det er jo litt trist. Men jeg skjønner at det ikke er lett å slutte og bekymre seg. Jeg er også bekymret av og til. Men prøv å la noen noen gode tanker komme til innimellom. :-)

Jeg er 10+3 i dag. For et par uker siden trodde jeg ikke at jeg skulle komme hit, men det gjorde jeg og det gjør helt sikkert du også! Jeg så et bankende hjerte på ul 7+1 og det har gått bra hittil i hvert fall. Har også hatt noen dager nå hvor jeg ikke var kvalm og det hadde jeg da jeg var rundt åtte uker også.

Klem

Skrevet

Hei Thea! Jeg er akkurat som deg, tror hele tiden at det skal gå galt, vet ikke hvorfor, for jeg har ikke mistet før. Her på bim virker det bare som om nesten alle mister! Og da tenker jeg, hvorfor skulle ikke det skje meg også? Dumt, jeg vet, men...ikke lett å styre tankene alltid.

Jeg er 7+2 og er ikke kvalm, ikke antydning! Ømme pupper, halsbrann, trøtt og litt murringer har jeg. Ja ja vi er alle forskjellige. Hver dag sjekker jeg puppene -de er mitt gravid-barometer! :-)

Lykke til videre, du skal se det går bra for oss begge to (og alle andre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...