La Perla Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Tenkte å ta med deto yngste til legioland i høst mens eldstejenta er på storbyferie med pappaen. Han som da er fire kommer til å være henrykt, men er det egentlig noe for litt eldre barn også? Det er jo en slags fornøyelsespark, så jeg trodde kanskje hun også ville ha glede av det- eller tar jeg feil?
LegallyBlond Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Nå er dette leeeeeenge siden da, men jeg var der som 11-åring sammen med en fetter på samme alder og vi STORKOSA oss. Hadde nok kanskje mer glede av parken enn min søster og kusine på 4-5 år tror jeg. Var egentlig mye der for barn i alle aldersgrupper, så tror nok det blir bra for alle!
LadyLuck & Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 da jeg var 17 og min fetter 10 var vi i legoland, storkoste oss begge to.. =0)
La Perla Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Okei, da trenger jeg ikke bekymre meg over det ihvertfall. Takk for svar.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg var 16 da jeg var der, mine fettere 11 og 13. Var kjempegøy. Var mest han på 11 kunne være med på, jeg var for stor til noe, men sneik meg med alikevel. Tok bl.a. førerkort på lego bil... Var vel 14 års max aldersgrense, men jeg var ikke så stor for alderen. For all del, masse for en 11 åring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå