Gå til innhold

Ha med trille til syden til "stort" barn på 3 1/2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser med et par andre familier, og det blir jo alltid til at man spiser middag om kvelden på restaurant eller på hotellet (skal bo på hotell).

Jeg liker ikke å la gutten ligge alene på rommet selv om vi sitter like ved, og hvis han skal være oppe sent blir han helt knust neste dag Uvåkner tidlig uansett).

Før har vi alltid hatt med en vogn og lagt ham til å sove i den sånn at han har vært med ut.

Jeg lurer litt på å ta med en trille sånn at vi evt. kan gjøre det samme i år, evt. at han først spiser med oss og så legger seg i trillen etterpå, spnn at vi slipper at en av oss voksne også må gå og legge seg kl. ni.

Men han er jo kanskje litt vel stor til det - hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo de som leier triller der nede også. Trur ikke de kan legges helt flate da ..Bare vet om et par som leide trille til ei på 3-4 år

Skrevet

Vi var i syden når Nicolai var 3 år. Vi hadde med en Quinny Zapp, brukte den masse. Den kom godt med når han var sliten, hvis vi gikk steder med mye trafikk og på kvelden.

Er veldig glad vi hadde den med og jeg ville nok tatt den med om han hadde vært 3,5 år også.

Det blir liksom litt forskjell på en bytur og sydentur hvor det kan blir mye og langt å gå, eller de rett og slett trenger hvile. Tror ingen vil heve et øye over det i syden.

Skrevet

Hvor tung er han da ?

Jeg hadde gjort som deg -og tatt med trille. Alternativt spist middag så tidlig at han kunne være med.

Barnas Hus har en zero2four trille som går til 18 kg ihvertfall. Reklame for den i det siste F&Bbladet.

Skrevet

Vi har en trille jeg tror vi fortsatt kan bruke. Den har rygg som man kan legge ned også. Det er vanskelig å spise tidligere, for det er i Frankrike, og der åpner jo ikke restaurantene før han skal sove uansett.

Men takk for svar - tror vi tar med den trillen jeg, selv om den tar plass, for da blir ting ganske mye lettere for oss.

Skrevet

vi har med vogn, helt klart! De blir slitne både av lange gåturer, varmen og ikke minst når vi er ute å spiser om kvelden! Mine har alltid lagt seg i vogna om kvelden, og sovna mens vi har spist feridg flere ganger!:)

Skrevet

Selv om de var 3-4 år?

Skrevet

ta med en sånn lett trille man kan legge bakover.

Skrevet

Hadde definitivt gjort det :-) Dere blir så mye friere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...